Wel ek 2008 stijl deze cumbek van de turkjesquote:Op maandag 10 september 2018 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
TURKIJE CUMBEK
51' 2 - 1 Hakan Calhanoglu
88' 2 - 2 Emre Akbaba
90' 2 - 3 Emre Akbaba
Andorra nog ongeslagenquote:Op maandag 10 september 2018 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi man die Poule D
Daar gaat dus één land van naar het EK. Hoe vet.
Zouden ze beter worden van zulke potjes?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Andorra heeft al meer punten behaald dan de afgelopen 10 jaar ofzo
Beter misschien niet, meer vertrouwen misschien wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden ze beter worden van zulke potjes?
Dat wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beter misschien niet, meer vertrouwen misschien wel.
Kijk naar Luxemburg. Moldavië verslagen met 4-0 , toch leuk? Kazachstan pakt ook een puntje. Faroer die wint tegen Malta. Ja Faroer !
Liechtenstein wint met 2-0 tegen Gibraltar. Twee grote voetbaldwergen.
Dat is een voordeel inderdaad, hoewel dat wel weer kan omslaan over een tijdje als er wat promoties/degradaties geweest zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwaarste zege is momenteel in divisie A te bespeuren Zwitersland - IJsland 6-0
In Divisie C en D vooral 1-0 en 0-1 overwinningen. Gedaan met monsterscores
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar met de Kroatië hype? Weg ermee. Hup Spanje.
Spanje - Kroatiëquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Welke wedstrijd gaan we kijken?
Hallo amice.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker opstellinkje hoor. Gaya, Ceballos en Asensio spelen in vergelijking met Engeland-uit.
Wat wil je weten?quote:
Kev is geblesseerd dus dat interesseert me bar weinig.quote:
Wanneer is de Kev weer terug?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kev is geblesseerd dus dat interesseert me bar weinig.
December op zijn vroegst denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is de Kev weer terug?
Dit staat er nog door het wereldkampioenschap van 1982.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Wist niet dat Elche of all people zo'n groot stadion heeft.
Wat is jouw eerste reactie op de blessure van Arias?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit staat er nog door het wereldkampioenschap van 1982.
/carequote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat is jouw eerste reactie op de blessure van Arias?
Hoezo /care?quote:
Gegarandeerde basisplek voor Josema en Lucas en van Eibar ligt niemand wakker.quote:
Ik doelde stiekem meer op de eerste CL-clash.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gegarandeerde basisplek voor Josema en Lucas en van Eibar ligt niemand wakker.
Monaco is heel erg slecht. Tenzij Savic speelt, kan ik mij rustig in de zetel zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik doelde stiekem meer op de eerste CL-clash.
Dat is een grote tenzij.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Tenzij Savic speelt, kan ik mij rustig in de zetel zetten.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:57 schreef TLC het volgende:
Dadelijk 2 overwinningen op rij voor Luxemburg, wat een ongekende weelde zal dat voor ze zijn
de nieuwe hype na ijslandquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:57 schreef TLC het volgende:
Dadelijk 2 overwinningen op rij voor Luxemburg, wat een ongekende weelde zal dat voor ze zijn
Eindelijk jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn wel over hun top heen lijkt het.
Best wat overwinningen geboekt de laatste tijd.quote:
FIFAquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:06 schreef Masterminded het volgende:
Ik zag dat Busquets een passrating van 79 in FIFA heeft, even veel als Harry Kane. (LOL).
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:06 schreef Masterminded het volgende:
Ik zag dat Busquets een passrating van 79 in FIFA heeft, even veel als Harry Kane. (LOL).
U bent gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Saúl Ñíguez Esclápez in zijn Elche. Als dat geen hattrick wordt.
Hallo makker.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opvallender kan niet, goed gedaan IJsland
België is favoriet. Maar gemakkelijk zal het zeker niet worden.quote:
En he tis ook weer een oefenwedstrijd....quote:
Frenkie sloopt België de sjefke.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België is favoriet. Maar gemakkelijk zal het zeker niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |