Hij speelt best goed bij Real Madrid.quote:
Luxemburgquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:05 schreef KingRoland het volgende:
ik vraag me af op welke bandwagon wij nu op moeten stappen nu ijsland 6-0 pak slaag heeft gekregen.
@stijn
Bas moet z’n gemak eens houden. Ze zetten hem niet voor niets bij dat soort kut potjes neer.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:41 schreef Sked het volgende:
Het cynisme over Estland - Griekenland druipt er vanaf bij Bas.
Kon Moreno niets aan doenquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
Shaw is echt een eeuwige pechvogel. Hij gaf de afgelopen week trouwens nog toe dat het weinig had gescheeld of zijn been moest geamputeerd worden na die tackle van Moreno @ PSV-MUN.
Damnquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Shaw ligt
En krijgt zuurstof
Was gewoon een belachelijke tackle man.quote:
Onzinquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was gewoon een belachelijke tackle man.
Hij vloog erin als een malloot. In Engeland noemen ze dat reckless.quote:
Onzin. De intentie was om de bal te spelen. Zelfs na 100x herhalen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was gewoon een belachelijke tackle man.
Doen ze al de hele avond. Dedication.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Jezus gaan ze nou echt fluiten bij balbezit Ramos
Hij is vooral aanvallend goed.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
Kunnen we spreken van de onderschatte back Alonso?
Vertel dit verhaal nog een keertje.quote:
Dat maakt de manier van inkomen niet minder belachelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. De intentie was om de bal te spelen. Zelfs na 100x herhalen.
Get over it zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doen ze al de hele avond. Dedication.
terwijl Ramos God isquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Jezus gaan ze nou echt fluiten bij balbezit Ramos
In Mexico noemen ze dat een tackle perfecto..quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij vloog erin als een malloot. In Engeland noemen ze dat reckless.
Schei toch uit.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maakt de manier van inkomen niet minder belachelijk.
Ik sluit niet eens uit dat het ''iN eUrOpA jUicH jE vOoR eLkE eNgElSe PlOEg'' figuren zijn.quote:
Het is een lieve moslim he, dat moeten we koesteren..quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sluit niet eens uit dat het ''iN eUrOpA jUicH jE vOoR eLkE eNgElSe PlOEg'' figuren zijn.
Terwijl het Salah zijn eigen schuld was.
Opdat we niet vergeten.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vertel dit verhaal nog een keertje.
Intentie om de bal te spelen betekent niet dat je een vliegende tackle mag maken zonder ook maar rekening te houden met de gevolgen voor je tegenstander. Was gewoon schandalig dat hij daar geen rood voor kreeg.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. De intentie was om de bal te spelen. Zelfs na 100x herhalen.
Maar dat zijn figuren van niveautje klaasquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opdat we niet vergeten.
Bij Kluivert gaat het er na 20 jaar nog over en op Fok zelfs als het over Justin gaat
Rickygodquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sluit niet eens uit dat het ''iN eUrOpA jUicH jE vOoR eLkE eNgElSe PlOEg'' figuren zijn.
Terwijl het Salah zijn eigen schuld was.
Wat een pechvogelquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moment van Shaw teruggekeken. Nou die heeft een whiplash als je het zo ziet. Echt niet best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |