SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar:
Het deelnemersveld:
Op het moment van het ter perse gaan van dit topic is er toch al het een en ander duidelijk voor wat betreft het deelnemersveld. Van het podium van vorig jaar zal zeer waarschijnlijk alleen Ilnur Zakarin aan het vertrek staan. Nummer 4 van vorig jaar, onze eigen Wilco Kelderman, zal ook mee gaan doen als hij nog 4 weken op z'n fiets kan blijven zitten. Over brokkenpiloten gesproken: Superman komt mondjes snoeren.
Dan mogen we natuurlijk uitkijken naar de werken van de mannen die een mislukte Tour achter de rug hebben: Richie Porte, Nairo Quintana, Rigoberto Uran, dat werk. En de mannen die in de Giro op een hoop gegaan zijn: Simon Yates, Thibaut Pinot en Fabio Aru. Na het unaniem belachelijk grote succes tijdens deze Tour komt Movistar hier naast Quintana ook met Valverde en Landa op de proppen.
Nog even terug naar ONZE jongens: Stefan Krachtwijk gaat ongetwijfeld heel goed zijn in de achtste, negende en tiende week en kan een droomkoppel gaan vormen met Sjors Bennett. Vers gerekruteerd door het met wat dopingprobleempjes kampende Burgos komt Jetse Bol schroeien. En Danny van Poppel gaat sprintjes doen. Over sprinten gesproken: met Caleb Ewan en Nacer Bouhanni lijkt het zoals gewoonlijk geen indrukwekkend sprintersveld te worden. En dan wordt het ook niet als Elia Viviani daar nog bijkomt. Staat er een nieuwe Jonas Van Genechten op?
En de Belgen dan? Mani's poulain Bjorg Lambrecht doet mee, vriend van het forum Thomas de Gendt gaat ontsnappinkje spelen, andere vriend van het forum Dylan Teuns doet mee, net als nog een andere vriend van het forum, Laurens de Plus. En Tiesj, Tiesj ook.
Er zijn in dit stadium ook nog de nodige onzekerheden: zo stond Tourwinnaar Geraint Thomas in eerste instantie op de rol voor de Vuelta, net als groene trui-winnaar Peter Sagan. Met welke verzameling kneuzen komen Trek (misschien nog eens proberen met Brambilla als kopman?, lol) en Africa's Team (Meintjes?, Anton?, Kudus?) hier voor de dag?
TV:
EUROSPORT, het thuis van het wielrennen. Met José Been en een enthousiaste co-commentator
Sporza, met het gouden koppel Michel Wuyts en José de Cauwer
NOS: Wie zal het zeggen? Zou het wat uitmaken?
Spelen:
Cyclingmaster (ww: WivcoKevoerman)
Sportpools (ww = FOK)
Pick'em Spel: SPT / [wielrennen] Het La Vuelta 2018 Pick'em spel #1
WielerpronoNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Als Lopez meedraait wint hij en wordt Nairo 2. Peteroliedom die Colombiaantjes.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo en [ afbeelding ] leken meer bezig met elkaar, sukkels.
Stevige kritiek ditquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Lopez meedraait wint hij en wordt Nairo 2. Peteroliedom die Colombiaantjes.
Krachtgod en ONZE Tom hebben een ander merk pindakaas gevonden.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk wel uitstekend bezig. Al zou het wel bizar zijn als hij het nog een week volhoudt...
Magisch wonderbroodquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Krachtgod en ONZE Tom hebben een ander merk pindakaas gevonden.
Twijfelen aan droomplannen van LottoNLquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk wel uitstekend bezig. Al zou het wel bizar zijn als hij het nog een week volhoudt...
Boh, dan staat er nog wat te gebeuren.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twijfelen aan droomplannen van LottoNLValt me van je tegen DeeBee. Ongekend schroeiseizoen tot zover
Kruijswijk gaat op z'n meeste concurrenten tijd pakken in de tijdrit.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kruijswijk moet nog wel wat tijd pakken voor de tijdrit.
Rare post weer.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo goed is Sjors gewoon niet.
Salamander? Heb je een terrarium in huis?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een vreselijke dag. Slecht, matig. Nairo en [ afbeelding ] moeten de handen ineen slaan in plaats van deze Boyacanese oorlog te voeren. Ik ga verder met Salamander kijken. [ afbeelding ]
Salamander, geweldige Vlaamse serie. Mijn vriendin vindt het ook leuk.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Salamander? Heb je een terrarium in huis?
Kruijswijk is een geweldige renner.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk vond ik trouwens ook wel slim rijden. Heel wat aanvallen opgevangen door steeds zijn eigen tempo aan te houden. Slechts 10 seconden verloren op een aankomst die hem normaal niet echt ligt. Prima.
En dan moet de derde week nog komen.
salamander (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Salamander? Heb je een terrarium in huis?
Ik kijk ook graag naar Kruijswijk. Daarentegen snap ik dan weer niet dat er nog zoveel mensen hopen of tijd investeren in Kelderman of Mollema.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kruijswijk is een geweldige renner.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salamander, geweldige Vlaamse serie. Mijn vriendin vindt het ook leuk.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Het is een enorme aanrader.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Wij kijken met een beschuldigende blik naar de Slob.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar Kruijswijk. Daarentegen snap ik dan weer niet dat er nog zoveel mensen hopen of tijd investeren in Kelderman of Mollema.
Ik wacht wel op een minder grappige Nederlandse versie.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salamander, geweldige Vlaamse serie. Mijn vriendin vindt het ook leuk.
Uran en Ion die vlak achter hem staan kunnen ook een aardig potje tijdrijden, al is het bij die eerste tegenwoordig een beetje een uitzondering.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk gaat op z'n meeste concurrenten tijd pakken in de tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |