quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeff heeft haar toch ingehuurd met dat aanzoek? Ik zag hem tenminste te paard binnenkomen.
Sanne heeft gewoon de sfeer verpest vanaf haar komst... die kleine roddeltjes en steekjes... werken door.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:14 schreef Goldencharly het volgende:
Chris heeft wel gelijk,met deze groep kan je echt niks organiseren
Ik zie Cris alleen maar met Hiske. Verder is ze redelijk onzichtbaar behalve als iemand tegen haar in gaat.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:14 schreef Goldencharly het volgende:
Chris heeft wel gelijk,met deze groep kan je echt niks organiseren
zoooo wat een bekken johquote:Op zaterdag 8 september 2018 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
Crissie's Kraampjes fittie met HoSanna
https://www.dailymotion.com/video/xxx
x6taqh3
Hagelslag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.code
x6taz2o
Eens!quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sanne heeft gewoon de sfeer verpest vanaf haar komst... die kleine roddeltjes en steekjes... werken door.
Niet dat de rest nou zulke Einsteins zijn... maar ik gooi 80% van alle ellende op Sanne.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Koelkast en één Dixie binnen...Mummies en opschieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.code
x6taz2o
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat er niet eens 1 is die gewoon korte metten met dat ikke ikke ikke maakt.
Platbranden die hap en eens kijken wat er dan gebeurt.
[ afbeelding ]
Sanne liegt heel veel. Dat zie je op streams of filmpjes maar dat zien de inwoners daar niet.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sanne heeft gewoon de sfeer verpest vanaf haar komst... die kleine roddeltjes en steekjes... werken door.
Niet dat de rest nou zulke Einsteins zijn... maar ik gooi 80% van alle ellende op Sanne.
Ze geniet hier echt van.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
Deurwaarder Jessie gaat ff geld innen
Nou de kijkcijfers gaan ook ras naar beneden dus het mag affikken zonder gewonden dan welquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:17 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat er niet eens 1 is die gewoon korte metten met dat ikke ikke ikke maakt.
Platbranden die hap en eens kijken wat er dan gebeurt.
[ afbeelding ]
Wordt weer lekker intiemerig dusquote:Op zaterdag 8 september 2018 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Schiet echt op met die kaart verkoop, nog 40 te koop zag ik net
quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Die zoekcode's doen bij mij nooit niks heb nu al 3 x dat fucking varkensfilmpje gezien
Maar dat werkt wel door...quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne liegt heel veel. Dat zie je op streams of filmpjes maar dat zien de inwoners daar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |