lijkt wel als Mike in de buurt komt dan slaat ze dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:24 schreef Zeyina het volgende: [ afbeelding ] Zoals die Hiske er ook altijd bij staat. Je zou neiging krijgen om haar een glas water in het gezicht te gooien
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mike ik heb ook al 14 weken geen kleding gewassen
Jankert is tquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch zat Christel hier behoorlijk fout, filmpje volgt zo .....
quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit klaar voor ronde 2 van de fittiequote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou Hiske ga t zeggen dan
nah fout ..quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, dat was gewoon een druppeltje in de beroemde emmer.quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die probeerde ook haar zin door te drijven , en op een toon die niet misselijk is , ze kon van mij de boom in ….sorryquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Topper! Neem je ook dat stukje mee dat de jongens heel rustig vreedzaam hun kraampje aan het klaarmaken zijn voordat Chris hysterisch de rust komt verstoren?quote:Op zaterdag 8 september 2018 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
deed ze dat maar eens goedquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een druppeltje in de beroemde emmer.
Mag dat mens ook eens lekker ontploffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |