abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:53:05 #176
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_181766802
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:48 schreef maan_man het volgende:
Weggelopen, bij Laat op een waren een zeiden ze laatste dat ze aan het logeren waren toen hun moeder werd uitgezet. Die zijn natuurlijk lang genoeg ergens ondergebracht, zodat er een "goede" diagnose van moeder kan worden gemaakt en de volgende procedure kan worden gestart,

Als dit werkelijk als een vermissen is gemeld, maar ze zijn gewoon ergens ondergebracht, dan ga ik ervan uit dat ze alle kosten gaan verhalen op dat linkse tuig van de asielindustrie.
het is zelfs strafbaar in Nederland om mensen te helpen onderduiken of een plek geven voor mensen die gezocht worden

dus ben benieuwd als ze gevonden worden wat er dan met die mensen gebeurd die nu helpen
van mij mogen ze een enkeltje krijgen met de zelfde vlucht als waar die kinderen heen moeten

of gaan de kinderen nu asiel aanvragen in Duitsland omdat ze van uit Nederland zijn gevlucht ,onder mom van oneerlijke behandelingen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_181766813
Al dagen irriteer ik mij aan het eenzijdige linkse beeld op TV, maar schijnbaar moet ik de TV wat vroeger aanzetten: Hulde voor WNL.
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:55:00 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181766815
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Er zijn ook zat procedures die gevolgd zouden moeten worden wat betreft bijvoorbeeld de plaag van criminele Albanese en Noordafrikaanse asielzoekers, het We Are Here-tuig en zoals de vakbondsleider van de politie gisteren zei, Nederlandse criminelen die nog vastgezet moeten worden.

Maar hier wordt dan tijd noch moeite voor gespaard: twee pubertjes die zich wél gedragen.
Dat is wel bizar idd. Ik heb ook liever dat ze het echte tuig eens snel gingen uitzetten.
pi_181766822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

het is zelfs strafbaar in Nederland om mensen te helpen onderduiken of een plek geven voor mensen die gezocht worden

dus ben benieuwd als ze gevonden worden wat er dan met die mensen gebeurd die nu helpen
van mij mogen ze een enkeltje krijgen met de zelfde vlucht als waar die kinderen heen moeten
Leuk dat je zo'n kaart probeert te spelen. Maar iedereen weet wel dat het geen criminelen zijn.
pi_181766825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:51 schreef Lunatiek het volgende:
Dit was te verwachten. Waarom is er niemand neergezet om die twee in de gaten te houden?
Die staken voor een betere CAO ;)
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:57:33 #181
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181766834
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is schande! Bij aantreffen gelijk in detentie zetten. Genoeg is genoeg!
Nah, van die kinderen vind ik dit niet erg. Die zijn hopeloos, teleurgesteld, bang. Kan ik ze geen ongelijk in geven.

De volwassenen die hierbij betrokken zijn daarentegen, die zou je wel strafrechtelijk moeten vervolgen.

Maar waarom verbaast mij dit nou niet. Die kinderen hadden al vast moeten zitten. Nouja, vast.. ze hadden al onder toezicht ergens moeten zitten want de kans was groot dat dit zou gaan gebeuren. Ik had zoiets al verwacht, dat ze dus wederom onder zouden duiken ergens. En daarmee kan ik ze geen ongelijk geven.
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:58:11 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181766840
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:56 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Die staken voor een betere CAO ;)
Hopelijk staken ze ook bij de uitzetting.
pi_181766843
Zucht :')

Dat gezeik van mensen over die' feestende ministers' en dat gezeik dat Armenië een derderangs kutland zou zijn...

Ik ben ondertussen wel elke vorm van sympathie in deze kwestie voor moeder en kids verloren... Elke vorm van hulp om ze daar een goede start te geven wordt afgeslagen en hier blijven ze maar strohalmen grijpen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:59:02 #184
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181766849
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mark lacht alles gewoon weg.
Maar blijkbaar is deze houding wel het beste om een minister-president te worden en voldoende stem/slachtvee achter je te krijgen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:59:16 #185
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_181766851
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:57 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nah, van die kinderen vind ik dit niet erg. Die zijn hopeloos, teleurgesteld, bang. Kan ik ze geen ongelijk in geven.

De volwassenen die hierbij betrokken zijn daarentegen, die zou je wel strafrechtelijk moeten vervolgen.

dat is ook wat ik bedoel ... laat het hele zware straffen wezen , zo dta de volgende hier na dus het wel uit zijn hoofd laat om dit soort mensen te helpen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_181766856
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hopelijk staken ze ook bij de uitzetting.
In plaats van voor een station flyers te gaan uitdelen zouden ze dat idd ook voor de wielen van het vliegtuig kunnen doen.
pi_181766862
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat is ook wat ik bedoel ... laat het hele zware straffen wezen , zo dta de volgende hier na dus het wel uit zijn hoofd laat om dit soort mensen te helpen
Met "dit soort mensen" bedoel je kinderen ?
pi_181766870
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:54 schreef maan_man het volgende:
Al dagen irriteer ik mij aan het eenzijdige linkse beeld op TV, maar schijnbaar moet ik de TV wat vroeger aanzetten: Hulde voor WNL.
DIT MOETEN WE ALS NEDERLANDERS GEWOON NIET ACCEPTEREN.HET KAN N IJ ZO ZIJN VERPLICHT HIER NAAR SCHOOL TE MOETEN EN DAARNA WORDEN TE UITGEZET..
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:01:57 #189
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181766876
Mooi om het Amber-alert weer eens te testen. Officieel bekend maken dat ze vermist worden
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:01 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Uitgeprocedeerden die de boel doelbewust saboteren in de hoop alsnog te mogen blijven.
pi_181766881
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Zucht :')

Dat gezeik van mensen over die' feestende ministers' en dat gezeik dat Armenië een derderangs kutland zou zijn...

Ik ben ondertussen wel elke vorm van sympathie in deze kwestie voor moeder en Kids verloren... Elke vorm van hulp om ze daar een goede start te geven wordt afgeslagen en hier blijven ze maar strohalmen grijpen
Ja dit,ze doen net alsof die kinderen in Namibië ofzo terecht komen. Ik vraag keer op keer aan die mensen waarom ze daar geen toekomst hebben,ik krijg geen duidelijk antwoord,behalve dan dat ik geen hart heb.
pi_181766882
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:01 schreef Kamelenteen het volgende:
Mooi om het Amber-alert weer eens te testen. Officieel bekend maken dat ze vermist worden

[..]

Uitgeprocedeerden die de boel doelbewust saboteren in de hoop alsnog te mogen blijven.
Kinderen van 12 en 13 dus. Duidelijk.
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:02:29 #192
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_181766883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:01 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

uitgeprocedeerde dus geen recht hebben om hier te blijven die hulp te bieden om het rechtssysteem te ontmijnen
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:03:05 #193
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181766892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

En reken je daar ook de mogelijke terroristen en oorlogsmisdadigers onder? Die Nederland en dergelijke wel binnen mogen komen. De hele regering voor incompetentie opsluiten die wetgeving maken die dit mogelijk maken lijkt me niet realistisch?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_181766897
Ze zijn vermist. Hoor ik zojuist op de radio. Ze zijn weggelopen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 09:03:35 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181766899
Wat zal ik blij zijn als ze eindelijk op het vliegtuig naar Armenië zitten zeg. Ik word erg moe van dit nonnieuws :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181766921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ze zijn vermist. Hoor ik zojuist op de radio. Ze zijn weggelopen.
Spuit 11
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:04:54 #197
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_181766928
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:02 schreef RAVW het volgende:

[..]

uitgeprocedeerde dus geen recht hebben om hier te blijven die hulp te bieden om het rechtssysteem te ontmijnen
Gek dat die blijkbaar wel mogen blijven en hele straten mogen kraken en dergelijke wat volgens de wet verboden is?
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:05:11 #198
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_181766932
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

En reken je daar ook de mogelijke terroristen en oorlogsmisdadigers onder? Die Nederland en dergelijke wel binnen mogen komen. De hele regering voor incompetentie opsluiten die wetgeving maken die dit mogelijk maken lijkt me niet realistisch?
ja ik zeg niet dat de regering niet incompetentie
dat is het zeker
de rechten en plichten moeten voor elke mens gelijk zijn maar ik vind het optreden tegen de slechte mensen hier in nederland ook zeer zwak , terwijl zo als je nu ziet juist de goede daar de dupe van worden

maar goed dat zal altijd zo blijven
pi_181766933
Arme kinderen. ☹

Vraag me af of ze nu ook hun vliegtuig hebben gemist. Als dat het geval is kan het nog wel even duren voordat ze echt vertrekken. Alles om ze zaak heen zal dan voorlopig ook nog niet stoppen.
pi_181766938
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is schande! Bij aantreffen gelijk in detentie zetten. Genoeg is genoeg!
Trein1944 heeft gesproken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')