Heb ik al gegeven. Beter lezen blinde.quote:
Je gaat je loze woorden niet backen met een bron he? De ironie.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je kunt iemand dus niet uitzetten als zo'n zaak loopt. Is dat nou zo moeilijk? Dat is overigens exact wat ik zei.
[..]
De ironie.
Wat een doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven. Beter lezen blinde.
Dat hebben ze wel. 8 maal maar liefst. Waarom doe je dit soort uitspraken als je totaal niet weet waar je het over hebt? Je komt enorm dom over zo.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bovendien hebben de rechters niet beoordeeld dat het daar prima wonen is.
Het is hobby hequote:
Ik wil graag nu ook een bron van een rechter die heeft beoordeel dat:quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. 8 maal maar liefst. Waarom doe je dit soort uitspraken als je totaal niet weet waar je het over hebt? Je komt enorm dom over zo.
Kids van 2 en 3 kunnen niet procederen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten procederen tegen die uitzetting.
Ze hebben wel de aanvraag meerdere keren beoordeeld en kennelijk is er geen gegronde reden voor asiel.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zelf dus totaal geen kennis van de zaak, maar wel weer de grootste mond.
Bovendien hebben de rechters niet beoordeeld dat het daar prima wonen is.
Lachwekkend wederom.
Hun moeder welquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kids van 2 en 3 kunnen niet procederen.
En doe er meteen een internationaal verdrag bij wat een uitzetting tegenhoudt nadat het reguliere én medische verzoek is afgewezen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil graag nu ook een bron van een rechter die heeft beoordeel dat:
'' je prima kan wonen in Armenie"
Bvd.
Het is geen oorlogsgebied en er is geen enkele reden voor asiel in Nederland.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bvd.
verpest het nu niet voor domrechtsquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kids van 2 en 3 kunnen niet procederen.
Geen idee of dat zo geldt voor Armenië. Moeten we in Nederland dan iedereen toelaten die het 'minder' heeft in eigen land dan in Nederland?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best lachwekkend dat sommige users hier claimen, dat Armenie een prima land is om in te wonen, zonder geld.
Ah geen oorlogsgebied, dat klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is geen oorlogsgebied en er is geen enkele reden voor asiel in Nederland.
Laten we eens beginnen met kinderen die hier al een jaar of 5 zitten. Okee?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo geldt voor Armenië. Moeten we in Nederland dan iedereen toelaten die het 'minder' heeft in eigen land dan in Nederland?
Nee, deze kinderen en moeder hadden verder nooit die vergunning aanvankelijk moeten hebben, daar pleit ik ook niet voor.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo geldt voor Armenië. Moeten we in Nederland dan iedereen toelaten die het 'minder' heeft in eigen land dan in Nederland?
Dat is overigens de minimale eis voor het gebruik van de bevoegdheid, 5 jaar, deze zitten er nu 9 volgens mij?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met kinderen die hier al een jaar of 5 zitten. Okee?
Nee, dit is niet waar. Ze hebben ook meerdere keren wél gelijk gekregen. Maar de staat ging steeds weer in beroep.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het feit dat meerdere rechters keer op keer hebben besloten dat dat zo is. Dat jij in dit topic onzin blijft verspreiden doet daar niets aan af.
Dat is dan ook zo. Genoeg mensen die prima wonen in Armenië.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar je zei zelf letterlijk net nog dat je er prima kan wonen.
Geen enkele keer heeft een rechter besloten dat Armenië onveilig is.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar. Ze hebben ook meerdere keren wél gelijk gekregen. Maar de staat ging steeds weer in beroep.
Kunnen de kinderen niks aan doen.quote:
Zeverzak.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bvd.
Ah, de situatie waarin de 2 kinderen komen is een 'non issue'quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeverzak.
Al 8 maal is door een rechter beoordeeld dat deze 2 kinderen niet legaal in Nederland mogen verblijven en jij negeert dat gewoon en gaat liggen zeveren over non-issues.
Maar dat punt wilde je net helemaal niet maken dus je zat er naast.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen enkele keer heeft een rechter besloten dat Armenië onveilig is.
Ja, en? Wat heeft dat met je eerdere punt te maken?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen enkele keer heeft een rechter besloten dat Armenië onveilig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |