hiervoor had het ook geen tellerquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat dit deel 1 van de DATING SC is
Hoezo? Nummertje doet er toch niet toe? Als je op de TT klikt in de desktopversie zie je ze allemaal.quote:
ach ja dat is zo. De autist in me wint het af en toequote:Op zaterdag 8 september 2018 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Nummertje doet er toch niet toe? Als je op de TT klikt in de desktopversie zie je ze allemaal.
wist ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:35 schreef Samzz het volgende:
Je mag ze vanaf 2012, toen alle SC's hervormd werden, wel gaan tellen, Koen?
Yes.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist ik nietde grote reformatie?
Die kan ik me nog heel goed herinneren..quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je was toen geen rasechte sc'er als je dat gemist hebt.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het wat?quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet welke serie ik moet kijken. Dus nu heb ik To all the boys I've loved before opgezet
.
Ik kijk nu 5 minuten. En kloptquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is het wat?klinkt als een hele slechte chickflick
2012, toen postte ik veel in KSC, Radio49, SEX SC, GRTDOJWquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was toen geen rasechte sc'er als je dat gemist hebt.
Kan soms ook wel gewoon heerlijk zijn.. maar dan moet hij wel zo slecht zijn dat hij goed is..quote:
Ik weet t nog niet. Maar ik let ook niet echt op. Is volgens mij ook niet nodig.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan soms ook wel gewoon heerlijk zijn.. maar dan moet hij wel zo slecht zijn dat hij goed is..
Als je moet opletten is hij niet slecht genoegquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet. Maar ik let ook niet echt op. Is volgens mij ook niet nodig.
Ik heb m afgezet. Zelfs als achtergrondserie niet leuk genoegquote:Op zaterdag 8 september 2018 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je moet opletten is hij niet slecht genoeg
Zo erg ja?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m afgezet. Zelfs als achtergrondserie niet leuk genoeg.
Vind ik welquote:
Charmedquote:Op zaterdag 8 september 2018 23:23 schreef Samzz het volgende:
Oh het is met Alysa Milano. Dat is wel een plus.
Ja zie wel. Ik wist niet meer welke letter dubbel moest.quote:
yupquote:
Was het ookquote:Op zaterdag 8 september 2018 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupmaar destijds vond zelfs ik dat wel een leuke serie
zo is dat!quote:Op zondag 9 september 2018 00:15 schreef Samzz het volgende:
Een SC is pas een SC als haags er gepost heeft.
dan is deze geslaagd nuquote:Op zondag 9 september 2018 00:15 schreef Samzz het volgende:
Een SC is pas een SC als haags er gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |