Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij gewoon broers, vroeg in ons leven gescheiden
Moet haast wel. Alleen erg apart dat jij in Limburg terecht bent gekomen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jij was toch 50 ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee das hema.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?
Toen mocht je hier nog niet eens rondhangen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik ben hier ruim 12 jaar lid en slechts 26 jaar oud
Zal ik jou eens doodknuppelen?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?
Tsja, kon mijn adoptie-ouders niet uitkiezenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet haast wel. Alleen erg apart dat jij in Limburg terecht bent gekomen.
31 ja.quote:
Jij begon jong danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik ben hier ruim 12 jaar lid en slechts 26 jaar oud
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oudquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Toen mocht je hier nog niet eens rondhangen.Foei!
Kom dan, morgenochtend, 5:30, schoolplein bij de Regenboog.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik jou eens doodknuppelen?
ik ben er alquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Kom dan, morgenochtend, 5:30, schoolplein bij de Regenboog.
dat heeft op latere leeftijden ook geen goed effect op je hoorquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef racerdkb het volgende:
[..]
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oud
heeft wel bijgedragen aan mijn persoonlijkheid om blootgesteld te worden aan goatse en haat op m'n 12e levensjaar.
m'n vriendin heeft er wel vrede meequote:Op zaterdag 8 september 2018 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heeft op latere leeftijden ook geen goed effect op je hoor
quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef racerdkb het volgende:
[..]
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oud
heeft wel bijgedragen aan mijn persoonlijkheid om blootgesteld te worden aan goatse en haat op m'n 12e levensjaar.
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |