is die beetje chimi of watquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
DM Roos anders ff voor wat gezelschap
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft Wollah trouwens zijn eigen topic 's nachts?
doe nou even chill danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOH
Hou 't maar hier, jullie kunnen de traffic goed gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Kunnen we zo baggeren In klb.
Inb4 Haags met kappe
hmmmquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.
Cause I am a legendquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft Wollah trouwens zijn eigen topic 's nachts?
Zeg haagsquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe nou even chill dan
Funny cause it is truequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou 't maar hier, jullie kunnen de traffic goed gebruiken
Ik ben gelukkig getrouwd of zoiets.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
DM Roos anders ff voor wat gezelschap
Preciesquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd of zoiets.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOH
Lekker vriendquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik hou van mijn whisky zoals ik van mijn vrouwen hou: minstens 18 jaar
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik hou van mijn whisky zoals ik van mijn vrouwen hou: minstens 18 jaar
ja ik gun het je verder welquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:42 schreef wollah het volgende:
[..]
ik zie geen andere mogelijke reden
wat?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?? weet niet hoor mattie maar heb welou
hoe jonger hoe beterquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jij en kwark hebben lekkere 18 jarige vrienden?
bedankt maatquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik gun het je verder wel
hier haak ik afquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel wat xD
zondag pasquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog steeds geen dm hoor mafklapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |