lolquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 andere letters van het alfabet.
True, true. Valt nog best mee dan.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 andere letters van het alfabet.
Nuchter zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik begin wel redelijk nuchter te raken
wat drink jij nu?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin juist net beschonken te raken
Ik ook hoorquote:
Kunnen we zo baggeren In klb.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin juist net beschonken te raken
Posten danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef vosss het volgende:
Geen bier en geen tetters;
Welk een flutnachtbagger is dit man
NEEquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Kunnen we zo baggeren In klb.
Inb4 Haags met kappe
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga zo ook even verandering in brengen
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOHquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef vosss het volgende:
Geen bier en geen tetters;
Welk een flutnachtbagger is dit man
is die beetje chimi of watquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
DM Roos anders ff voor wat gezelschap
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft Wollah trouwens zijn eigen topic 's nachts?
doe nou even chill danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOH
Hou 't maar hier, jullie kunnen de traffic goed gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Kunnen we zo baggeren In klb.
Inb4 Haags met kappe
hmmmquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |