het leven begint volgende week weer dus dan keert de rust terugquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heel FOK! heeft het druk met jou
stuur maar naar onz danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KLB is OK. DIG zuigt mijn levenskracht weg
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KLB is OK. DIG zuigt mijn levenskracht weg
Dat is ook wel lang jaquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef wollah het volgende:
[..]
ik pas wel op voor bans
Die 24 uur van laatst sloeg in als een bom. Toen moest ik opeens een leven zoeken
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?
[..]
Dat is ook wel lang ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor
Lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik eet kwark als ontbijt..
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:23 schreef I. het volgende:
Mooie ads hebben ze ook op partyflock.
[ afbeelding ]ik word onrustig van al die kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
wel eens beetje lurken weejequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb jij nooit gehad, gok ik
Is dan ook bedoeld voor trippers.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik word onrustig van al die kleuren
Nou zeg datquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?
[..]
Dat is ook wel lang ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |