Lekker duidelijkquote:Op zondag 9 september 2018 10:58 schreef aloa het volgende:
[..]
De run niet...verwarrend idd![]()
Op de weerkaarten zelf klopt dat wel, dan is 00z dus 2 uur in de nacht.
Zeker wel:quote:Op maandag 10 september 2018 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Dat wordt geen prettig weekend voor ze. Genoeg houten huizen daar.
Maar wat ik me afvraag: dat deel van de Oceaan tussen Amerika en Europa is toch behoorlijk druk bevaren? Zijn daar geen schepen die dat monster over zich heen krijgen?
Met alle techniek tegenwoordig is dat niet een probleem...dan nemen ze gewoon een andere route.quote:Op maandag 10 september 2018 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Dat wordt geen prettig weekend voor ze. Genoeg houten huizen daar.
Maar wat ik me afvraag: dat deel van de Oceaan tussen Amerika en Europa is toch behoorlijk druk bevaren? Zijn daar geen schepen die dat monster over zich heen krijgen?
Mooi om te zien, de lege gaten waar de orkanen zijnquote:Op maandag 10 september 2018 10:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Zeker wel:
https://www.marinetraffic(...)/centery:33.7/zoom:5
Ja de Noordelijke Marianen zijn ook redelijk leegquote:Op maandag 10 september 2018 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi om te zien, de lege gaten waar de orkanen zijn
Wel grappig. Je ziet een lege vlek daaronder, dat is waarschijnlijk waar die orkaan hangt.quote:Op maandag 10 september 2018 10:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Zeker wel:
Wow, ik dacht al druk hoor op oceaan en dan kijk ik naar Nederland koekoekquote:Op maandag 10 september 2018 10:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Zeker wel:
Toen ik nog in de logistiek werkte, gebruikte ik deze site vaak om het ophalen van containers in Rotterdam te plannen. Iedere keer als er iemand meekeek was het van "Sowwww heee, das druk"quote:Op maandag 10 september 2018 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow, ik dacht al druk hoor op oceaan en dan kijk ik naar Nederland koekoek
Probleem is altijd geld he. De bank leent je misschien genoeg (of je verzekeraar keert misschien genoeg uit) om net weer een houten huist te laten bouwen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef Infection het volgende:
Nog genoeg tijd om de boel te evacueėren. Volgende keer maar geen houten huisjes meer bouwen ook.
quote:Mandatory evacuation for Hatteras Island to begin at noon
HATTERAS ISLAND, N.C. (WAVY) - Mandatory evacuations are expected to begin Monday for residents and visitors in the Outer Banks.
WAVY's Andy Fox reports that evacuations will begin at noon on Hatteras Island, and 7 a.m. Tuesday for the rest of Dare County.
Here is a map regarding current evacuation orders for the #OuterBanks
— Dare County EM (@DareCountyEM) September 10, 2018
This comes as Hurricane Florence appears to be bearing down on North Carolina's Outer Banks. Florence is expected to strengthen into a major hurricane on Monday.
Florence could hit the region as a dangerous Category 4 hurricane by Thursday.
Outer Banks, dan pakken we deze twee er alvast maar bij voor later in de week:quote:
Ze kunnen dat wel voorspellen, dat gaat niet meer gebeurenquote:Op maandag 10 september 2018 16:43 schreef Sigaartje het volgende:
Maar hij kan ook in Texas landen. Niemand kan het voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |