Enkeltje Armenië?quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zitten 940.000 mensen "ziek" thuis in NL. Veel met psychische klachten.
Daar es wat aan doen?
het zijn twee kinderen vent, echt hoe kan een volwassen persoon zulke teksten roepen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die kinderen moeten zo snel mogelijk het land uitgeschopt worden.
Omdat het nu wel klaar is. Gewoon terug naar Armenië, het is goed geweest zo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het zijn twee kinderen vent, echt hoe kan een volwassen persoon zulke teksten roepen.
Zelf geen kinderen zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het nu wel klaar is. Gewoon terug naar Armenië, het is goed geweest zo.
Maakt het uit eigenlijk ? Moeders is overduidelijk niet in staat een stabiel gezin te bieden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens de zoveelste leugen kunnen zijn. Moeders heeft de schijn in iedergeval tegen.
Achquote:Op vrijdag 7 september 2018 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het zijn twee kinderen vent, echt hoe kan een volwassen persoon zulke teksten roepen.
Jawel, alleen zet ik ze niet in als chantagemiddel.quote:
Dat is niet ons probleem. Dat kan in Armenië prima opgelost worden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maakt het uit eigenlijk ? Moeders is overduidelijk niet in staat een stabiel gezin te bieden.
Zolang het in Armenie niet opgelost gaat worden is het natuurlijk WEL ons probleem. Als jij een kind de grens overtieft met "zoek het maar uit" zonder je er van te vergewissen dat het goed terecht komt overtreed je wel wat verdragen en regeltjes.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem. Dat kan in Armenië prima opgelost worden.
Vraag mij echt af of die mensen het vermogen zich in anderen te kunnen verplaatsen missen of dat ze gewoon harteloos zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach
Op socmed komt er weer een diarreee van internethelden los die deze 2 kinderen het liefst hoogstpersoonlijk het land uit willen knuppelen
Nee hoor. Armenië is veilig, de Nederlandse overheid hoeft geen ouderlijk gezag op zich te nemen. Bovendien zijn de Armeense autoriteiten gewoon bereid het gezin te helpen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zolang het in Armenie niet opgelost gaat worden is het natuurlijk WEL ons probleem. Als jij een kind de grens overtieft met "zoek het maar uit" zonder je er van te vergewissen dat het goed terecht komt overtreed je wel wat verdragen en regeltjes.
Als je zelf kinderen hebt en je praat over het uit het land schoppen van een 11 en 13 jarige (dacht ik?) dan ben je echt niet goed hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, alleen zet ik ze niet in als chantagemiddel.
Of je laat je gewoon niet gek maken door leugens van moeders en instanties met gure belangen. Die kinderen hadden al veel eerder terug gemoeten. Ze moeten gewoon naar school.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vraag mij echt af of die mensen het vermogen zich in anderen te kunnen verplaatsen missen of dat ze gewoon harteloos zijn.
Volgens mij ben jij juist degene die ze niet helemaal op een rijtje hebt. Heb je dit geval überhaupt gevolgd?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je zelf kinderen hebt en je praat over het uit het land schoppen van een 11 en 13 jarige (dacht ik?) dan ben je echt niet goed hoor.
Deze kinderen zijn hier tien jaar geweest dit is zeer zeker wel ons probleem. Die kinderen hadden hier nooit zo lang mogen zijn en dat is de fout van ons systeem, nu moeten we het ook goed regelen voor deze slachtoffers van dit systeem die nergens voor hebben kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem. Dat kan in Armenië prima opgelost worden.
Dat is wederom onjuist. Het is de fout van de moeder en haar enablers (advocaten en instanties).quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze kinderen zijn hier tien jaar geweest dit is zeer zeker wel ons probleem. Die kinderen hadden hier nooit zo lang mogen zijn en dat is de fout vannons systeem
Nog mooier, jij hebt het over het uitschoppen van kinderen en ik ben niet goed? Laat jezelf nakijken man.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist degene die ze niet helemaal op een rijtje hebt. Heb je dit geval überhaupt gevolgd?
Nogal wat gebrek aan empathie dus. Overigens worden ze voor zover we weten morgen alsnog gewoon het land uitgezet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog mooier, jij hebt het over het uitschoppen van kinderen en ik ben niet goed? Laat jezelf nakijken man.
Als de moeder in staat is die kinderen hier tien jaar te laten voordat ze er uit gezet worden dan deugt het systeem gewoon niet, en daar zijn die kinderen slachtoffer van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wederom onjuist. Het is de fout van de moeder en haar enablers (advocaten en instanties).
Of, als je de echte bron wilt vinden, mensenrechtenverdragen.
Nee, want het verblijf in Nederland is sinds 2008 illegaal. Dat is hetzelfde als zeggen laten we die crimineel maar niet oppakken omdat die al 10 jaar op de vlucht is geweest en de overheid hem niet heeft kunnen oppakken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze kinderen zijn hier tien jaar geweest dit is zeer zeker wel ons probleem. Die kinderen hadden hier nooit zo lang mogen zijn en dat is de fout van ons systeem, nu moeten we het ook goed regelen voor deze slachtoffers van dit systeem die nergens voor hebben kunnen kiezen.
Alleen een Hollander kan het verdedigen van de belangen van je kind een "fout" vindenquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wederom onjuist. Het is de fout van de moeder en haar enablers (advocaten en instanties).
Of, als je de echte bron wilt vinden, mensenrechtenverdragen.
Dat is wederom onjuist. De moeder deugt niet, en de mensen om haar heen ook niet. Zij zijn de schuldigen in dit verhaal.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als de moeder in staat is die kinderen hier tien jaar te laten voordat ze er uit gezet worden dan deugt het systeem gewoon niet
Nou wees er maar blij mee hè.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal wat gebrek aan empathie dus. Overigens worden ze voor zover we weten morgen alsnog gewoon het land uitgezet.
Want er staan allemaal schoppers klaar dan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef Lunatiek het volgende:
Die kinderen hebben geen leven als ze hier blijven.
Ik ben vooral blij voor die kinderen dat deze hele soap voorbij is. En voor toekomstige kinderen wiens ouders hierdoor afgeschrikt worden om dezelfde lijdensweg te starten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou wees er maar blij mee hè.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wederom onjuist. De moeder deugt niet, en de mensen om haar heen ook niet. Zij zijn de schuldigen in dit verhaal.
Zo wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, want het verblijf in Nederland is sinds 2008 illegaal. Dat is hetzelfde als zeggen laten we die crimineel maar niet oppakken omdat die al 10 jaar op de vlucht is geweest en de overheid hem niet heeft kunnen oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |