Ik zag m trouwens voor 3-4 euro bij de mediamarkt liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef popolon het volgende:
Tja ,eigenlijk verdient 'ie ook gewoon een plek in je DVD collectie.
Ja, het is ook geen meesterwerk ofzo.. maar de humor is gewoon lomp, ietwat herkenbaar en irritant.. Blijft voor mij wel een film met herhalingswaarde..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren voor het eerst deze film gekeken. Ik hoorde er veel enthousiaste verhalen over, dus ik moest hem ook maar eens zien. Ik vond de film best leuk en grappig, maar had er stiekem wat meer van verwacht.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:39 schreef Zeitgeist het volgende:
*mompelt* "I... I could set the building on fire...."
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef steefstijf het volgende:
Ik weet niet of deze al is genoemd, maar als je Office space leuk vind kan ik je ook van harte Glengarry Glen Ross aanbevelen. Het is dan wel geen komedie, maar wel een film die zich afspeelt op kantoor, met geweldige rollen van Al Pacino en Kevin Spacey.
quote:"Put that coffee down!"
Office Space is geweldig als je op een kantoor werkt of hebt gewerkt. Anders wat minder, lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:27 schreef emss het volgende:
Ik heb de eerste 40 minuten gisteren gezien... wordt het nog leuker? Tot nu toe beetje saai ;-(
Nee, dat is "The Office" idd leuk.... maar even over de film:quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:36 schreef a.stegeman het volgende:
Een van mn favoriete comedy's en ik kijk er veel![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Office Space is geweldig als je op een kantoor werkt of hebt gewerkt. Anders wat minder, lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |