quote:Ze moesten hierin
Op donderdag 7 augustus 2003 01:13 schreef Joppe het volgende:
SunChaser, wat moet in godsnaam Keira Knightley hier???
quote:Jennifer is dan ook de enige die het stempel filmster met zich meedraagt.
Op donderdag 7 augustus 2003 04:46 schreef SunChaser het volgende:
Die Jennifer Aniston speelt trouwens veel leuke rollen in films buiten Friends om, de rest van friends zie je niet veel in films.
Als je bedenkt dat er op hetzelfde tijdstip het rampzalige Hackers bezig was waar konijnen over het scherm huppelen in een of ander NASA centrum
quote:Ik ook!
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film manmoet hem zeker op dvd hebben
Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.
Offtopic: hoi!
quote:ik heb em eergister toevallig binnengekregen... ik heb em weer helemaal scheel zitten lachen...:D
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film manmoet hem zeker op dvd hebben
quote:hey dude
Op donderdag 7 augustus 2003 10:50 schreef Capetown het volgende:[..]
Ik ook!
Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.
Offtopic: hoi!
maar maakt niet uit...heb toch regiovrije speler...ik spreek Engels redelijk goed
Jimmy james for president!
Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..
quote:nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World
Op donderdag 7 augustus 2003 10:09 schreef djerror het volgende:
Ik vind de film ook echt zwaar cool....die baas is echt geweldig!! lumbergh!..btw die david herman (de wigger) die naam kwam me al zo bekend voor maar hij doet dus stemmen voor king of the hill en futurama
quote:Volgens IMDB is dat niet correct. Mike Judge (http://us.imdb.com/Name?Judge,%20Mike) de maker van Office Space doet de stemmen van Beavis en Butthead. Hij is de manager van Jenifer Aniston in Office Space ook
Op donderdag 7 augustus 2003 18:56 schreef Ener-G het volgende:[..]
nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World
Die hard-rockende buurman is Diedrich Bader (http://us.imdb.com/Name?Bader,%20Diedrich) en ken je van Beverly Hillbillies o.a., maar niet van B&B
quote:In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste
Op donderdag 7 augustus 2003 18:12 schreef Sapik-Online het volgende:
[afbeelding]Jimmy james for president!
Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..
quote:Jeetje ik had geeneens door dat dat die gast was..speelt echt een coole rol in newsradio!
Op donderdag 7 augustus 2003 19:18 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste
Zelfgemaakt: ![]()
"What would you say, you DO here...?"
quote:die kwam ik eerder al in deze vorm tegen
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:40 schreef Bob.Ross het volgende:
OS staat écht hoog in mijn top 10 aller tijdenZelfgemaakt:
[afbeelding]"What would you say, you DO here...?"
quote:volgens mij issie alláng te krijgen
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:16 schreef Weakling het volgende:
Volgens play komt ie in de UK op 29/9 uit, voor 5,99 GBP ... da's 8,50 euro ... misschien tegen die tijd ook wel hier te verkrijgen!
voor maar 17 euro 32
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:07 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb OS in het ziekenhuis gezien afgelopen woensdag.
Veel moeten lachen (en dat deed pijn) om deze film.
Vooral die scene waar ze de fax met z'n drieën in elkaar gaan rossen is meesterlijk
En dan die gedachte die Peter heeft aan Lumbugh die sex heeft met Joanna....nog steeds met die mok ![]()
Gary Coleman speelde overigens een zelfde kloterige manager in One Hour Photo. Typecasting....
no, we fixed the *glitch*, everything will work out all by itself
ja mooie conversaties in deze film. al vond ik hem de 2e keer iets minder leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |