Osaka van de schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lange game nu, wie wil hem hebben.
Dr zit iets niet goed bij dr tussen dr ???quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zit die Keys ook wel een beetje tegen zeg.
Oortjes?quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zit iets niet goed bij dr tussen dr ???
Maar voor wie ben je ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oortjes?![]()
Hoop dingen die ze probeert lukken net niet.
Moeilijk, moeilijk.quote:
underdog syndroom... maar wie weet .. ik verplaats me zo richting beddequote:Op vrijdag 7 september 2018 04:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk.
Eerst eerlijk gezegd voor Osaka, maar begin nu een beetje naar Keys te neigen.
Derde set is altijd lekker.
Ja, ben je er klaar mee?quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
underdog syndroom... maar wie weet .. ik verplaats me zo richting bedde
dan was ik gaan slapenquote:Op vrijdag 7 september 2018 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga je de match nog uitkijken als er een derde set komt?
14quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:24 schreef mario390 het volgende:
welke Nr.in de Welt heeft Madison Keys?
Ja, dat was wel een beetje een zure aftocht.quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:24 schreef chufi het volgende:
Klaar en over.. Keys direct van de baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop