quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De rest is ietwat geïntimideerd
Dat is een tijd geleden dat ik die heb gehoord.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is niet hun schuld ...
I kNow..
Maar ze geven je wel weer internetquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden dat ik die heb gehoord.
Druk bezig om al die nummers in haar playlist te zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is Poezd nou?
We hebben haar wat niet circulaire yt gegeven...
Met Mario in het fietsenhok.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is Poezd nou?
We hebben haar wat niet circulaire yt gegeven...
Met een kandelaarquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met Mario in het fietsenhok.
Having a Multiple O. ?quote:
Voor mario vertaling:quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik was billenbedekkers aan het ophangen met klassiek op de achtergrond.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor mario vertaling:
"Terwijl de kat lag te janken , spijkerde ik mijn katoenen slipjes aan de muur "
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met Mario in het fietsenhok.
Lekke band.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik was billenbedekkers aan het ophangen met klassiek op de achtergrond.
Casablanca records, daar begon Kiss ook.quote:
Deze is echt top.De mooiste zomer met house en Dimitri.quote:
What's so funny?quote:
Annie TeMijerquote:
With a little green bag?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
George!
Staat naast je.
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ging er vanuit dat er allemaal bagger geplempt werd.
Die aannames van .... Zuchtquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ging er vanuit dat er allemaal bagger geplempt werd.
Nee,juist mooi,hetzelfde posten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Shit, zag nie dat je dezelfde had gepost FF.
Alleen als ik hem verdien.quote:
quote:
Hagelslag?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:34 schreef mario390 het volgende:
hoe heten in nederland mini dingen de op de toast gestreut werden,de kleur is bruin
Mooie stem, had meer mooiere nummers verdiend!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch vond ik dit best wel een leuk nummer van haar.
Negertjes.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:34 schreef mario390 het volgende:
hoe heten in nederland mini dingen de op de toast gestreut werden,de kleur is bruin
hagelslag?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:34 schreef mario390 het volgende:
Topnummerquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Been there , done that
Exactly one night
Streuselquote:
Je kwam toch al warrig over.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben af en toe helemaal de weg kwijt met de muziek nu.. dan spelen jullie nummer en mijn nummers in allerlij vensters door elkaar ....
In en uit, klik wegquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben af en toe helemaal de weg kwijt met de muziek nu.. dan spelen jullie nummer en mijn nummers in allerlij vensters door elkaar ....
Dat eten wij hier veel op brood.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]waarom eet manon dat? komt dat op de cake (kuchen) normal
Gewoon op de boterham. Heel normaal.Word je lekker dik van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]waarom eet manon dat? komt dat op de cake (kuchen) normal
Whoohahaha Fouter dan foutquote:
dats komischquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat eten wij hier veel op brood.
1 van mijn eerste singles die ik kocht van mijn spaarcentjes.quote:
wat is dat foutje?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whoohahaha Fouter dan fout
Is hier heel normaal en ook lekker.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je wat niet moisch is?
Germknödel
Dit was mijn eerste (maxi) singlequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
1 van mijn eerste singles die ik kocht van mijn spaarcentjes.![]()
Dit was de eerste:
Met als resultaat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:40 schreef Yaksa het volgende:
Ik was een schilderij van Beau aan het verhangen, deze:
[ afbeelding ]
zij eet het zonder boter, heeft het niet met boter deswegen misschien kruidenboterquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is hier heel normaal en ook lekker.
Probeer het maar eens, boterhammen boter en dan lekker hagelslag erop.![]()
Dat noemen we hier 'gekleurde hagel(slag)l'of 'fruithagel'.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Njam.
Gekleurde hagelslag ook jammie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |