Oei dat is klote. Rukkersarm?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 hand doen sinds een paar dagen. Dat is ook niet heel wat kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die andere een beetje stuk is momenteel.
Bedrijfsongelukje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oei dat is klote. Rukkersarm?
ja dat dus, en niet weer je eigenste hangtetters postenquote:
Ik doe net of ik dit niet gelezen hebquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Eigen keuzequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja kut ik heb ook een leven...
Dank.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb
Nouja dat is heel het punt.quote:
Hallo jij hebt zelf de moeder van je kiddos onveilig volgepomptquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Was niet eens een keuze man.
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat is heel het punt.
Zonder pics kan ik natuurlijk niet oordelen of dat er eentje is waarvan je zegt die zou ik keihard neuken al stond mn eigen vriendin ernaast te huilen goh wat een leuk meisje
Ik ben altijd vrij.quote:
Doe eens vergelijkbare picca posten aubquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel logisch eigenlijkEn ik kan je niet qua verbeelding helpen natuurlijk
Huisman ja serieus???? OMG dat wil ik later ook worden!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Hahahahaha neequote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Doe eens vergelijkbare picca posten aub
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij.
Nouja, huisman dus een paar lullige klusjes doen waar vrouwen een hoop poehah over maken..
Beetje stofzuigen, de was doen, boodschappen halen, huis aan kant, etc. Geen idee wat al die wijven na 10:30 doen als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?
Onveilig.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:05 schreef wollah het volgende:
[..]
Hallo jij hebt zelf de moeder van je kiddos onveilig volgepompt
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef wollah het volgende:
[..]
Je stelt me erg teleur want ik heb mijn broek al op de enkels
Dan komt de buurman langsquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje stofzuigen, de was doen, boodschappen halen, huis aan kant, etc. Geen idee wat al die wijven na 10:30 doen als ik eerlijk ben.
ahhahahquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Onveilig.. Ik draag altijd een gordel.
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik draag altijd een gordel.
En een hele wasmachine instoppen. Echt een hels karwei.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Kids maar school brengen en dan hele dag niks doen?
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.
Boffen dat ik nooit hoef te baffenquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef ArischeAlex het volgende:
Hee, wat vinden jullie van baffen?
Pff je maakt het me wel moeilijk nuquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
dan denk je maar aan iemand anders
Zolang de boel schoon is niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef ArischeAlex het volgende:
Hee, wat vinden jullie van baffen?
Zou gewoon aan flippieee denken als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Pff je maakt het me wel moeilijk nu
Ok dan niet...quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Balen dat je die nodig hebt tijdens de seks met je vrouw. Ik hoef geen pics te zien. Dankje.
Ik dacht je zei dat je niet viesdik wasquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En een hele wasmachine instoppen. Echt een hels karwei.
Doe ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou gewoon aan flippieee denken als ik jou was.
Ja jij bent huisman, jij hebt tijd zat om de boel schoon te maken heel de dag, maar wij hardwerkende mensen hebben dat dus niet dus wij boffen!!quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zolang de boel schoon is niets mis mee.
Hmm nu ben ik je even kwijt...quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik dacht je zei dat je niet viesdik was
Sooquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wil je deze niet baffe?
[ afbeelding ]
Of ik die zou willen baffen???quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wil je deze niet baffe?
[ afbeelding ]
Ja XXXL shirts passen ook niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm nu ben ik je even kwijt...
Fat ass of petit?quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zolang de boel schoon is niets mis mee.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja jij bent huisman, jij hebt tijd zat om de boel schoon te maken heel de dag, maar wij hardwerkende mensen hebben dat dus niet dus wij boffen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |