No, geen add blocker.quote:
Ik speel het via de candy crush app, niet via de webbrowserquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Cache legen in de browser en eventueel systeem herstarten
Heb je t gecontroleerd dat je internet hebt? (door een webpagina te openen)?quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:56 schreef stokj het volgende:
[..]
No, geen add blocker.
[..]
Ik speel het via de candy crush app, niet via de webbrowser
Yes, allemaal geprobeerd. Na het internetten via WiFi wil ik vaak Candy Crush spelen en dan start ik de app op (hij runt niet in achtergrond, ik sluit altijd alles af).quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je t gecontroleerd dat je internet hebt? (door een webpagina te openen)?en succesvol een nu.nl of tweakers.net of welke andere pagina te zien laden? Vervolgens de APP helemaal afgesloten, en opnieuw opgestart? (niet draaiende op de achtergrond).
Cache verwijderen van de app,quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Yes, allemaal geprobeerd. Na het internetten via WiFi wil ik vaak Candy Crush spelen en dan start ik de app op (hij runt niet in achtergrond, ik sluit altijd alles af).
Zonder facebook. Hoe verwijder je de cachequote:Op vrijdag 7 september 2018 21:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Cache verwijderen van de app,
Dan cache verwijderen en dan Facebook reconnect via candy crush App?
Of doe je t zonder Facebook?
Als je zonder Facebook speelt moet je niet je cache legen, dan ben je je progress kwijt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Zonder facebook. Hoe verwijder je de cache
Je kan 't op je email opslaan toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:33 schreef igi0n het volgende:
[..]
Als je zonder Facebook speelt moet je niet je cache legen, dan ben je je progress kwijt.
hmm hoequote:Op vrijdag 7 september 2018 21:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Je kan 't op je email opslaan toch?
Level 263 bedoel je?quote:
Level 263 en het is de gewone variant van Candy Crush.quote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Level 263 bedoel je?
Was maar of je soda, jelly of de gewone speelt
[ afbeelding ]
Het 2e vakje van rechts kun je een profiel aanmaken,
Wat een zondequote:Op zondag 9 september 2018 22:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Klinkt alsof je opnieuw kan gaan beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |