Gizmo heeft al zwaar genoeg.quote:
Respect.quote:
I tried!quote:Op donderdag 6 september 2018 22:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Respect.![]()
Valt niet te kapen.
Ach hoepel toch op. Zij eist de webshop op, terwijl ze er helemaal niets van bakt.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:10 schreef mario390 het volgende:
maar het klopt alle lopen naar haar toe wegen Fotos, maar als zij hem will is het moelijk en zij doet de Webshop
is beide worden richtigquote:Op donderdag 6 september 2018 22:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Manon op de computer en Shelly mag niet. Shelly wacht de hele dag al, maar daar heeft Manon niets mee te maken. Ze is alleen maar voor anderen bezig geweest, met de webshop.
Yeah right, ze had het beter een ander kunnen laten doen.
Manon: is foto met to of photo?
Ik ook.quote:
Ik mag niet meer op jou reageren.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
richtig is Photoshop,Fotoshoot
hahaquote:Op donderdag 6 september 2018 22:12 schreef Amputalent het volgende:
Eigenlijk is Manon geen paard maar een ezel.
en speciaal voor u gemaakt. 3 dubbel.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:12 schreef PoezeligDing het volgende:
De tekst die Shelley aanlevert is ook vreselijk. 'Deze foto zal 100% uniek zijn.'
Niemand die me waarschuwt. GVD.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
hoe saai zijn die dames als Tim die
Een luchtbed oppompt nog beter te hachelen is
ja maar dat klopt geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2018 22:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op jou reageren.
Ja. Ik schakel ook meteen over.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
hoe saai zijn die dames als Tim die
Een luchtbed oppompt nog beter te hachelen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |