Toch ligt het fantasy er niet te dik bovenop. Vind ik dan.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh zeer goede cijfers op imdb, ook eens proberen. Hou alleen niet zo van fantasy taferelen.
Ik vind dit een smerig idee zeker nu je ze hebt gepast nadat je uiers al de hele dag hebben liggen zwetenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
De bh's gaan terug. Omtrek is goed, cups te klein.
Stom.
Want je had net bh’s besteld?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dit een smerig idee zeker nu je ze hebt gepast nadat je uiers al de hele dag hebben liggen zweten
ik heb hier eigenlijk ook weinig verstand van, blijf altijd voor de winkel wachtenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Want je had net bh’s besteld?
Scheelt dat jij geen bh's hoeft te dragen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dit een smerig idee zeker nu je ze hebt gepast nadat je uiers al de hele dag hebben liggen zweten
Samen winkelen, ik heb de oplossing gevonden.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb hier eigenlijk ook weinig verstand van, blijf altijd voor de winkel wachten
Net zoals schoenen passen, met van die stinkende bezwete schimmelpotenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij dikke tieten hebbenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
De bh's gaan terug. Omtrek is goed, cups te klein.
Stom.
Of broeken, shirts, truien etcquote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals schoenen passen, met van die stinkende bezwete schimmelpoten
Oscarkanshebber wat jou betreft?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef CherryLips het volgende:
BlackKKlansman gezien. Adam driver
Dat nou ook weer niet denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oscarkanshebber wat jou betreft?
Lekker windjes laten in de broek.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of broeken, shirts, truien etc
Nee.quote:
Terugkerend onderwerp.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:47 schreef Driepink het volgende:
Ik las dikke tieten net, aandacht was gelijk op deze SC gevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |