quote:Op donderdag 6 september 2018 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie noemen we dat.
Als dat in de SC gedaan wordt, dan word ik boosquote:Op donderdag 6 september 2018 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
zo makkelijk ben ik niet weg te jagen. Ik vertrek pas als er wordt gespamt
Mooi zoquote:Op donderdag 6 september 2018 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat in de SC gedaan wordt, dan word ik boos
Goed. Met jou?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:35 schreef I. het volgende:
[..]
Meteen topickill
Hoe gaat 't met Flippiee?
Als ik het nu nog een keer typ, dan neigt het naar spammen en daar heb ik een broertje dood aan dus ik zeg verstandig: niet gelezen.quote:
Oh. Ik had eigenlijk verwacht dat je dit keer gewoon had gezegd hoe het met jou ging ipv. met Flippiee.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik het nu nog een keer typ, dan neigt het naar spammen en daar heb ik een broertje dood aan dus ik zeg verstandig: niet gelezen.
ow ja, zo kan het ookquote:Op donderdag 6 september 2018 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Oh. Ik had eigenlijk verwacht dat je dit keer gewoon had gezegd hoe het met jou ging ipv. met Flippiee.
Ik kijk ook!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
afscheidswedstrijd van Sneijder, oefenwedstrijd tegen Peru
Ah.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
afscheidswedstrijd van Sneijder, oefenwedstrijd tegen Peru
34 ofzo, denk ik. Tsja op een gegeven moment gaat de snelheid er uit, verdedigers gaan vaak wat langer mee.quote:
Ah, ja. Wel logisch idd.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
34 ofzo, denk ik. Tsja op een gegeven moment gaat de snelheid er uit, verdedigers gaan vaak wat langer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |