quote:Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
O Ja, sorry.
Vlinder.
Ik was de hoofdletter vergeten
Tuurlijk. Heb ik ook zoveel aan.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu hoop je natuurlijk dat wij de resultaten delen zodat jij onze naam lekker kan achterhalen
Ha, die Michielquote:Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Populariteit van mijn naam in NL.In 1964 het populairst, 93 geboortes met die voornaam.
Yup, was van de week al discussie over.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol ik dacht wtf heeft het expeditie robinson topic een debiele disclaimer maar er doet een transfgnder mee natuurlijk
Ah okéquote:Op donderdag 6 september 2018 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Yup, was van de week al discussie over.
Onder andere.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké
Vanwege oneerlijke teams of zo?
Is ook zo. Ik had er heel niet bij nagedacht verder.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Onder andere.
Sowieso kijkt niet iedereen hetzelfde naar de hele transgenderdiscussie en het lijkt me niet leuk als dat hele topic gedomineerd wordt door een stel ruziemakende zuurpruimen en SJW's.
Wat een drama.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol ik dacht wtf heeft het expeditie robinson topic een debiele disclaimer maar er doet een transfgnder mee natuurlijk
Is ook lastig.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, dat kloontjes raden lukt me ook niet
ja je kan je maar druk om maken.quote:
Precies.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja je kan je maar druk om maken.
Ha kneusquote:Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, dat kloontjes raden lukt me ook niet
Natuurlijke selectie noemen we dat.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:06 schreef Flippiee het volgende:
Weer een user weggepest. Zeer goed gemiddelde tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |