abonnement Unibet Coolblue
pi_181726072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

een zwangerschap en twee keer vangen! Met ¤116000,- inkomen per jaar van Pechtold, best knap gespeeld. Vervolgens nog een poging doen voor een nummer drie.
Ootjekatootje, hoe weet jij zo zeker dat zij geld eist voor de tweeling? Heb je daar een bron voor?
Is dat zo?
pi_181726355
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:22 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ootjekatootje, hoe weet jij zo zeker dat zij geld eist voor de tweeling? Heb je daar een bron voor?
Las dat vanmorgen, was de bron weer aan het opzoeken.
Stond bij een stuk over dat DNA, dat ze zelf twijfelde aan wie de vader was...

Ik zoek ff door

Edit: kan hem niet vinden, kom er ff op terug

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 06-09-2018 13:44:46 ]
pi_181726408
Ze weet niet wie de vader is?

Wat een slet zeg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181726410
Maar wel raar dat Pechtold erin getrapt is door een relatie met deze dame te beginnen.
pi_181726444
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

een zwangerschap en twee keer vangen! Met ¤116000,- inkomen per jaar van Pechtold, best knap gespeeld. Vervolgens nog een poging doen voor een nummer drie.
Kinderalimentatie is geen vetpot. Dat is gewoon een gedeeltelijke (!) dekking van de kosten die de kinderen met zich meebrengen.
pi_181726468
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Las dat vanmorgen, was de bron weer aan het opzoeken.
Stond bij een stuk over dat DNA, dat ze zelf twijfelde aan wie de vader was...

Ik zoek ff door

Edit: kan hem niet vinden, kom er ff op terug
Oké. Ben benieuwd.
Is dat zo?
pi_181726480
Dat kindje rechts op de foto heeft ook een beetje hondeogen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:52:19 #208
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181726523
Maar toch, van een kant bekeken, een durfal is het wel, onze Arrogladder. Hij heeft toch maar even de euvele moed gehad om het aloude adagium "don't stick your thing in crazy" aan zijn ijdele reet te laten roesten.
Ik bedoel, een wijf dat al 5 koters heeft, en hem daar onbeschermd in te laten hangen.
Zouden jullie niet bang zijn wat aan je partner door te geven, of erger nog, dattie er op een dag gewoon afvalt?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181726559
Of zal het een toneelspeelster zijn die als taak heeft de kijkcijfers van Twan Huys op te krikken?
pi_181726571
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:47 schreef Smallish het volgende:

[..]

Oké. Ben benieuwd.
https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-aan-alexander-pechtold-2/

Gevonden! Volgens Jan weigert hij een afspraak te maken over de verdeling van de kosten voor de kinderopvang, hij heeft de papieren Privé gelezen. Denk dat ik die straks ook ff haal.
pi_181726579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar toch, van een kant bekeken, een durfal is het wel, onze Arrogladder. Hij heeft toch maar even de euvele moed gehad om het aloude adagium "don't stick your thing in crazy" aan zijn ijdele reet te laten roesten.
Ik bedoel, een wijf dat al 5 koters heeft, en hem daar onbeschermd in te laten hangen.
Zouden jullie niet bang zijn wat aan je partner door te geven, of erger nog, dattie er op een dag gewoon afvalt?
Drie toen ze voor het eerst iets kregen.
Daarna kwam de tweeling.
Daarna is de relatie hervat en waren ze volgens mij allebei niet meer getrouwd.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:56:57 #212
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181726601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:52 schreef Red_85 het volgende:
NOS teletekst:

[..]

Maar het straalt wel af op de partij omdat het persoon HET gezicht is van Demoniseer je ex '66.

Blijkbaar is het verzwijgen van privegiften van 1,5 ton, het frauderen met je aangifte en het geestelijk misbruiken van vrouwen allemaal prima bij die partij.

Waaw. En dan is er iemand een keer eerlijk, krijgt deze de wind van voren.
Ja, ik snap echt dat hoe er met 2 maten wordt gemeten. Waarom moest Han ten Broeke wel oprotten maar Abortusander Penthouse mag gewooon... vrolijk... fractieleider blijven.

Maar wel Thierry Baudet de maat nemen over een zogenaamd onvriendelijke houding naar vrouwen gebaseerd op een roman, een werk van fictie. Terwijl meneer zelf iemand abortus laat plegen en daarna direct haar de bons geeft en terugrent naar zijn gezin. :{w
pi_181726611
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-aan-alexander-pechtold-2/

Gevonden! Volgens Jan weigert hij een afspraak te maken over de verdeling van de kosten voor de kinderopvang, hij heeft de papieren Privé gelezen. Denk dat ik die straks ook ff haal.
Wauw, wat een verhaal. Die man deugt niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181726614
Het is ook niet slim om bij D66-lover Twan Huys te gaan zitten.
pi_181726620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar toch, van een kant bekeken, een durfal is het wel, onze Arrogladder. Hij heeft toch maar even de euvele moed gehad om het aloude adagium "don't stick your thing in crazy" aan zijn ijdele reet te laten roesten.
Ik bedoel, een wijf dat al 5 koters heeft, en hem daar onbeschermd in te laten hangen.
Zouden jullie niet bang zijn wat aan je partner door te geven, of erger nog, dattie er op een dag gewoon afvalt?
Zij heeft hem genaaid. Gebruikte de pil maar deze werkte niet omdat ze ook medicijnen nam. Zou ze nu echt die bijsluiter niet gelezen hebben?

Enfin, eigen schuld, condoom of knip was natuurlijk ook zijn verantwoording.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:02:14 #216
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181726682
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zij heeft hem genaaid. Gebruikte de pil maar deze werkte niet omdat ze ook medicijnen nam. Zou ze nu echt die bijsluiter niet gelezen hebben?

Enfin, eigen schuld, condoom of knip was natuurlijk ook zijn verantwoording.
Maar dan nog. Een chlamydiaatje ofzo is zo gevat.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181726704
Misschien is ze een extreem goede verleidster en ze is mooi.
pi_181726732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Terwijl meneer zelf iemand abortus laat plegen en daarna direct haar de bons geeft en terugrent naar zijn gezin. :{w
ho ho, het is nog vreemder want hij heeft een soort van co ouderschap, 50/50. Kinderen wonen in hun villa, Froukje en hij wisselen per week. Bron interview Pechtold Margriet 2016.

Daarnaast had hij neukertje Anne en dat appartement in Den Haag, tijdens Froukjes week in hun huis.

Ik vermoed dat hij zo ook nog onder partneralimentatie en kinderalimentatie uitkomt. Gehaaide vent hoor...
pi_181726783
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-aan-alexander-pechtold-2/

Gevonden! Volgens Jan weigert hij een afspraak te maken over de verdeling van de kosten voor de kinderopvang, hij heeft de papieren Privé gelezen. Denk dat ik die straks ook ff haal.
Ik weet niet of ik “het briefje” van Jan Dijkgraaf, die de Privé heeft gelezen, als bewijs moet zien voor het feit dat er geld wordt geeist van Pechtold voor de tweeling.....
Is dat zo?
pi_181726867
Er zat nog een heks bij Twan: Marloes Lemson. Daar gaan je haren toch ook recht van overeind staan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 06-09-2018 14:22:44 ]
pi_181726917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:42 schreef Loekie1 het volgende:
Maar wel raar dat Pechtold erin getrapt is door een relatie met deze dame te beginnen.
Zo zijn we.
pi_181726930
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik “het briefje” van Jan Dijkgraaf, die de Privé heeft gelezen, als bewijs moet zien voor het feit dat er geld wordt geeist van Pechtold voor de tweeling.....
“Gemaakte afspraken” klinkt ook niet per se als eisen. Misschien dat ze begon te eisen toen hij deze afspraken niet nakwam. Mits dat waar is.
pi_181726978
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:11 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik “het briefje” van Jan Dijkgraaf, die de Privé heeft gelezen, als bewijs moet zien voor het feit dat er geld wordt geeist van Pechtold voor de tweeling.....
Daarom neem ik de nobele taak op me om voor het eerst in mijn leven de papier privé te gaan kopen. 😎

Ik heb niet nog geen user voorbij zien komen die dat artikel namelijk gelezen heeft.

Maar je vroeg me naar mijn bron en dat was deze!
pi_181727021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:17 schreef Loekie1 het volgende:
Er zat nog een heks bij Twan: Marloes Lemson. Daar gaan je haren toch ook recht van overeind staan?
o was dat de woordvoerster van Pechtold? Die tegenover haar zat?
Haha, wat een bijdrage had die, twee zinnen...
pi_181727051
Ja kom zeg eigen schuld hoor. En belachelijke smaak heeft ze trouwens.
pi_181727061
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

o was dat de woordvoerster van Pechtold? Die tegenover haar zat?
Haha, wat een bijdrage had die, twee zinnen...
Nee ik denk dat jij iemand anders bedoelt? Dit arrogante type is politiek duidster maar ze zat er wat mij betreft helemaal naast met haar 'duiding'. Maar wel helemaal in het straatje van Twan Huys. Zo voorspelbaar allemaal. Als ze meeleest, misschien bedoelde Blok: 'Zo. Dit is de stelling'? Zo nee, zou je het hem niet gewoon vragen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 06-09-2018 14:37:08 ]
pi_181727142
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

“Gemaakte afspraken” klinkt ook niet per se als eisen. Misschien dat ze begon te eisen toen hij deze afspraken niet nakwam. Mits dat waar is.
of hij voelde nattigheid, een bijdrage kinderopvang is imo een vrijbrief voor alimentatieaanvraag. Hij wilde volgens haar geen gesprek hierover.
Zou ik ook niet doen, begin van de financiële ellende.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:37:17 #229
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_181727173
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

of hij voelde nattigheid, een bijdrage kinderopvang is imo een vrijbrief voor alimentatieaanvraag. Hij wilde volgens haar geen gesprek hierover.
Zou ik ook niet doen, begin van de financiële ellende.
Ah daarom wil Pechtold de vergoeding voor de kinderopvang omhoog.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:37:23 #230
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181727177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zij heeft hem genaaid. Gebruikte de pil maar deze werkte niet omdat ze ook medicijnen nam. Zou ze nu echt die bijsluiter niet gelezen hebben?

Enfin, eigen schuld, condoom of knip was natuurlijk ook zijn verantwoording.
Ik heb hier niets mee te maken. :(
Non possumus non loqui
pi_181727190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee ik denk dat jij iemand anders bedoelt? Dit arrogante type is politiek duidster maar ze zat er wat mij betreft helemaal naast met haar 'duiding'. Maar wel helemaal in het straatje van Twan Huys. Zo voorspelbaar allemaal.
o, na Anne Lok ben ik wat anders gaan doen.
pi_181727208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:37 schreef Knip het volgende:

[..]

Ik heb hier niets mee te maken. :(
o mijn excuses 😁
  donderdag 6 september 2018 @ 14:39:09 #233
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181727223
is
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

o mijn excuses 😁
Is goed :*
Non possumus non loqui
pi_181727251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:31 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ja kom zeg eigen schuld hoor. En belachelijke smaak heeft ze trouwens.
Nou zeg, speciaal gekocht voor de shoot bij de plaatselijke FanFan. Geheel volgens de laatste vinnex-mode...

Labeltje er nog in en hop teruggebracht na de shoot.😂
pi_181727314
Doet me denken aan die toestand met Brandt Corstius.
En aan die Haagse PVV'ster.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers.

Anne lokt en Peg tolt.

"Ze leek de perfecte vrouw", tja die moet je ook nooit nemen. (ik verzin dat hij dit heeft gezegd)

[ Bericht 16% gewijzigd door Loekie1 op 06-09-2018 15:03:33 ]
pi_181727655
Ach ik lach er hier om, maar eigenlijk is het diep triest gesteld met deze narcistische en egoďstische personen.


Zij had maar een goede reden om dit niet te doen: haar kinderen.
Hij had ook een goede reden om dit netjes op te lossen: zijn kinderen
pi_181727706
Ik hoop dat ze vriendelijker is voor haar kinderen.
pi_181727784
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:44 schreef Loekie1 het volgende:

"Ze leek de perfecte vrouw", tja die moet je ook nooit nemen.
Wie dan wel? Een vrouw die het eigenlijk net niet is?
pi_181727877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie dan wel? Een vrouw die het eigenlijk net niet is?
Een vrouw die niet perfect lijkt maar wel heel lief is.
pi_181727951
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een vrouw die niet perfect lijkt maar wel heel lief is.
‘Perfecte’ vrouwen kunnen ook heel lief zijn.

Ik zie sowieso niet hoe je bij een kreng zal spreken van ‘perfect’. ;)
pi_181727961
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

‘Perfecte’ vrouwen kunnen ook heel lief zijn.

Ik zie sowieso niet hoe je bij een kreng zal spreken van ‘perfect’. ;)
Ze zal zich toen wel wat beter voorgedaan hebben.
pi_181728200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een vrouw die niet perfect lijkt maar wel heel lief is.
In het begin heeft 9 van de 10 een lief maskertje op.

Gaat altijd af als er gesodemieter in de tent is. Werkloosheid, geldproblemen, blauwe vinkjes gevolgd door stilte, noem maar op.
pi_181728238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In het begin heeft 9 van de 10 een lief maskertje op.

Gaat altijd af als er gesodemieter in de tent is. Werkloosheid, geldproblemen, blauwe vinkjes gevolgd door stilte, noem maar op.
Was er niet zo'n film met zo'n blonde actrice die ook heel gevaarlijk bleek te zijn?
pi_181728247
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Was er niet zo'n film met zo'n blonde actrice?
Over blauwe vinkjes?
pi_181728259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Over blauwe vinkjes?
Nee, die palmde eerst mannen in en daarna bleek ze een iets ander karakter te hebben.

In de klassieke film noir smelten mannen bij de aanblik van een verleidelijke vrouw. Ze vermoeden dat zij gevaarlijk is, maar kunnen het niet helpen. Ze zijn als was in de handen van deze fatale vrouw, een archetype dat al eeuwen tot de verbeelding spreekt.

De femme fatale is met al haar oppervlakkige charme een levensgevaarlijke manipulator. Zij gebruikt haar lichaam om haar zin te krijgen. De laatste jaren is zij bezig aan een comeback. Zo zijn Gone Girl, Love & Friendship en Lady Macbeth allemaal films met fatale vrouwen.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)uw-11163276-a1563783
pi_181728339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, die palmde eerst mannen in en daarna bleek ze een iets ander karakter te hebben.
Zou kunnen. Maar mijn posts zijn over dit geheel gebaseerd op ervaringen van mensen om me heen. Ook eigen ervaringen. Dus in feite anekdotisch bewijs. Vooral blauwe vinkjes kunnen mensen helemaal para maken.

Als je een relatie hebt moet je het maar eens proberen voor de grap. Geef hem/haar blauwe vinkjes, kom nog een keertje online en antwoord een uur niet. Vanavond heb je gezeik in de tent en is de perfectie verdwenen.

We leven in een rare maatschappij.
pi_181728374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar mijn posts zijn over dit geheel gebaseerd op ervaringen van mensen om me heen. Ook eigen ervaringen. Dus in feite anekdotisch bewijs. Vooral blauwe vinkjes kunnen mensen helemaal para maken.

Als je een relatie hebt moet je het maar eens proberen voor de grap. Geef hem/haar blauwe vinkjes, kom nog een keertje online en antwoord een uur niet. Vanavond heb je gezeik in de tent en is de perfectie verdwenen.

We leven in een rare maatschappij.
Ik weet helemaal niet wat je met blauwe vinkjes bedoelt!

De film die ik bedoelde heet Fatal Attraction.
pi_181728380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:20 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ze zal zich toen wel wat beter voorgedaan hebben.
Nou ja, wie weet was ze een hele leuke vrouw voordat Alexje zijn gif inspoot. ;)
  donderdag 6 september 2018 @ 15:55:23 #249
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181728386
Hoe dan ook, smullen geblazen bij dit schandaal.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181728397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

In het begin heeft 9 van de 10 een lief maskertje op.

Gaat altijd af als er gesodemieter in de tent is. Werkloosheid, geldproblemen, blauwe vinkjes gevolgd door stilte, noem maar op.
Ja, kom. Als jij je zaken niet op orde hebt, natuurlijk komt er dan herrie in de tent!

Blauwe vinkjes, dat is een kwestie van opvoeden.
pi_181728430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar mijn posts zijn over dit geheel gebaseerd op ervaringen van mensen om me heen. Ook eigen ervaringen. Dus in feite anekdotisch bewijs. Vooral blauwe vinkjes kunnen mensen helemaal para maken.

Als je een relatie hebt moet je het maar eens proberen voor de grap. Geef hem/haar blauwe vinkjes, kom nog een keertje online en antwoord een uur niet. Vanavond heb je gezeik in de tent en is de perfectie verdwenen.

We leven in een rare maatschappij.
Bij mij is het alleen mijn ex die daarover zeikt.

Maar eerlijk is eerlijk, ik kijk alleen als ik ook kan reageren. Bij mijn ex heb ik daar vaak gewoon geen zin in. Bij mijn schatje altijd wel.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:06:21 #252
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181728566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt moet je het maar eens proberen voor de grap. Geef hem/haar blauwe vinkjes, kom nog een keertje online en antwoord een uur niet. Vanavond heb je gezeik in de tent en is de perfectie verdwenen.
Jezus, ja wat heb ik een hekel aan die klote vinkjes.
pi_181728593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jezus, ja wat heb ik een hekel aan die klote vinkjes.
Dan zet je ze toch uit..?
pi_181728610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jezus, ja wat heb ik een hekel aan die klote vinkjes.
Als dat je grootste probleem is, dan heb je feitelijk geen problemen.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:10:52 #255
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181728635
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als dat je grootste probleem is, dan heb je feitelijk geen problemen.
Jongens, reageer niet zo overdreven. Ik heb zeker grotere problemen dan wat fucking vinkjes. Mag ik ze wel irritant vinden? Mag dat?
pi_181728674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jongens, reageer niet zo overdreven. Ik heb zeker grotere problemen dan wat fucking vinkjes. Mag ik ze wel irritant vinden? Mag dat?
Nou, ik snap niet waar je je druk om maakt aangezien je ze zelf aan laat staan, maar mag jij een idiote mening hebben? Natuurlijk mag dat. Ik ben weinig anders van je gewend. ;)
pi_181729706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jezus, ja wat heb ik een hekel aan die klote vinkjes.
Was leuker toen we nog sms'ten met z'n allen.

Dat had geen vinkjes.
pi_181729799
Communiceren via de Whatsapp, zo 2017... Grapje.

Enfin, iemand al een goeie grap gezien?
pi_181730143
quote:
Is er geen tweet waarin hij zich uitspreekt over overspel? Of iets anti-abortus?

Dat zou echt zo lachen zijn he
  donderdag 6 september 2018 @ 17:34:48 #261
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181730496
D66 prominenten vallen wel vaker op borderliners en heksen. HAFMO deed het met Gretta Duisenberg
Non possumus non loqui
pi_181730724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar toch, van een kant bekeken, een durfal is het wel, onze Arrogladder. Hij heeft toch maar even de euvele moed gehad om het aloude adagium "don't stick your thing in crazy" aan zijn ijdele reet te laten roesten.
Ik bedoel, een wijf dat al 5 koters heeft, en hem daar onbeschermd in te laten hangen.
Zouden jullie niet bang zijn wat aan je partner door te geven, of erger nog, dattie er op een dag gewoon afvalt?
Na 5 kotters kun je gewoon in je handen klappen als je aan het fungeren ben
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181730987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Is er geen tweet waarin hij zich uitspreekt over overspel? Of iets anti-abortus?

Dat zou echt zo lachen zijn he
APechtold twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 23:42:09 @gertjansegers Ha, even per DM... zou jij maandag nog wat van die Norit-tabletten willen meenemen? 😉 reageer retweet
Lees: abortuspillen. :')
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181731108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:54 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

APechtold twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 23:42:09 @gertjansegers Ha, even per DM... zou jij maandag nog wat van die Norit-tabletten willen meenemen? 😉 reageer retweet
Lees: abortuspillen. :')
Ik denk viagra.
pi_181731325
Is fok aan het trollen of is het toeval dat ik een ad voor alleenstaande moeders dating in beeld krijg?
pi_181731327
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk viagra.
Die christen vindt drie kinderen genoeg. Niet hardop natuurlijk.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181731482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:07 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Die christen vindt drie kinderen genoeg. Niet hardop natuurlijk.
Gelukkig kun je ook neuken zonder dat je 9 maanden later een chronisch slaapgebrek hebt.
pi_181731615
Twee dingen vallen mij op:
1. Op FOK! doen veel mensen, experts als ze zijn, alsof Anne Lok al voor of tijdens haar relatie met Pechtold fragiel, verward, beschadigd was. Als voorbeeld: "don't stick your dick in crazy". Het is helemaal niet ongebruikelijk dat een vrouw van een abortus, of de andere dingen die ze Pechtold aanwrijft helemaal in de war raakt. We weten te weinig om dit soort uitspraken te doen over de mentale toestand van Anne Lok.

2. Ik moet zo denken aan Wassila Hachchi, die ook totaal van de wereld leek en op vreemde manier afscheid nam van D66/de politiek.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:21:02 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181731622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:20 schreef Oostwoud het volgende:
Twee dingen vallen mij op:
1. Op FOK! doen veel mensen, experts als ze zijn, alsof Anne Lok al voor of tijdens haar relatie met Pechtold fragiel, verward, beschadigd was. Als voorbeeld: "don't stick your dick in crazy". Het is helemaal niet ongebruikelijk dat een vrouw van een abortus, of de andere dingen die ze Pechtold aanwrijft helemaal in de war raakt.

2. Ik moet zo denken aan Wassila Hachchi, die ook totaal van de wereld leek en op vreemde manier afscheid nam van D66/de politiek..
DIDF toch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181731647
dubbel, verkeerde knop
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181731653
dubbel, verkeerde knop
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181731785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:20 schreef Oostwoud het volgende:
Twee dingen vallen mij op:
1. Op FOK! doen veel mensen, experts als ze zijn, alsof Anne Lok al voor of tijdens haar relatie met Pechtold fragiel, verward, beschadigd was. Als voorbeeld: "don't stick your dick in crazy". Het is helemaal niet ongebruikelijk dat een vrouw van een abortus, of de andere dingen die ze Pechtold aanwrijft helemaal in de war raakt. We weten te weinig om dit soort uitspraken te doen over de mentale toestand van Anne Lok.

2. Ik moet zo denken aan Wassila Hachchi, die ook totaal van de wereld leek en op vreemde manier afscheid nam van D66/de politiek.
Half NWS weet toch standaard dat een vrouw die een bekende man ergens van beticht een liegende golddigger / kuthoer is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 18:36:37 #273
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181731905
Wanneer is het kamerdebat over deze prangende kwestie?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181731930
Pechtold... hoe?
pi_181731965
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Half NWS weet toch standaard dat een vrouw die een bekende man ergens van beticht een liegende golddigger / kuthoer is?
Wat zie je anders in een Pechtold iemand enig idee?
  donderdag 6 september 2018 @ 18:51:33 #276
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181732224
Even afgezien van wat waar is of niet, want boeiend, privé-zaak; maar ik zag dat interview van deze vrouw bij die Twansjap ( :') ) en ik kon er echt geen touw aan vastknopen. Wat een verwarrend en totaal nietszeggend verhaal zeg. Zat ze onder de drugs? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo iemand kan functioneren als gemeenteraadslid als dergelijk gedrag normaal voor haar is. D'r viel totaal niet mee te communiceren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 6 september 2018 @ 19:09:06 #277
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181732547
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:07 schreef roninho het volgende:
Is fok aan het trollen of is het toeval dat ik een ad voor alleenstaande moeders dating in beeld krijg?
Toeval bestaat niet. })
pi_181732580
Ik vind het een heel vreemd verhaal. Er de prive is een rioolblad ! Hoofdredactie:Simon Stokvis
see what is invisible to others.
pi_181732690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Even afgezien van wat waar is of niet, want boeiend, privé-zaak; maar ik zag dat interview van deze vrouw bij die Twansjap ( :') ) en ik kon er echt geen touw aan vastknopen. Wat een verwarrend en totaal nietszeggend verhaal zeg. Zat ze onder de drugs? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo iemand kan functioneren als gemeenteraadslid als dergelijk gedrag normaal voor haar is. D'r viel totaal niet mee te communiceren.
Ze zal wel wat kalmeringsmiddelen gehad hebben, het is tenslotte een hele zware tijd voor d’r... en wat slaaptekort erbij, beetje antidepressiva. En dan nog de dagelijkse mix medicatie. Zoiets.
pi_181732713
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze zal wel wat kalmeringsmiddelen gehad hebben, het is tenslotte een hele zware tijd voor d’r... en wat slaaptekort erbij, beetje antidepressiva. En dan nog de dagelijkse mix medicatie. Zoiets.
mmm. Ze moet wel oppassen dat de pil dan minder goed werkt. Voor je het weet heb je een morning after dingetje nodig.. :+
  donderdag 6 september 2018 @ 21:28:45 #281
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181736260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Half NWS weet toch standaard dat een vrouw die een bekende man ergens van beticht een liegende golddigger / kuthoer is?
Nee nee, sinds #metoo staan “we” in eerste instantie volkomen achter de vrouw!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181736310
quote:
16s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:28 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee nee, sinds #metoo staan “we” in eerste instantie volkomen achter de vrouw!
Ik weet niet wie je denkt te vertegenwoordigen, maar niet de helft van de users in NWS in dit soort topics in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 21:35:01 #283
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181736505
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je denkt te vertegenwoordigen, maar niet de helft van de users in NWS in dit soort topics in ieder geval.
Ik vertegenwoordig slechts mijzelf, vandaar de wat sarcastisch bedoelde aanhalingstekens.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181736805
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, die palmde eerst mannen in en daarna bleek ze een iets ander karakter te hebben.

In de klassieke film noir smelten mannen bij de aanblik van een verleidelijke vrouw. Ze vermoeden dat zij gevaarlijk is, maar kunnen het niet helpen. Ze zijn als was in de handen van deze fatale vrouw, een archetype dat al eeuwen tot de verbeelding spreekt.

De femme fatale is met al haar oppervlakkige charme een levensgevaarlijke manipulator. Zij gebruikt haar lichaam om haar zin te krijgen. De laatste jaren is zij bezig aan een comeback. Zo zijn Gone Girl, Love & Friendship en Lady Macbeth allemaal films met fatale vrouwen.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)uw-11163276-a1563783
Heartbreak Kid natuurlijk :D


pi_181739364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:07 schreef roninho het volgende:
Is fok aan het trollen of is het toeval dat ik een ad voor alleenstaande moeders dating in beeld krijg?
Je zult er wel op of naar gezocht hebben, vergeet je cookies niet te verwijderen dan komt er niet veel meer.
pi_181739682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Even afgezien van wat waar is of niet, want boeiend, privé-zaak; maar ik zag dat interview van deze vrouw bij die Twansjap ( :') ) en ik kon er echt geen touw aan vastknopen. Wat een verwarrend en totaal nietszeggend verhaal zeg. Zat ze onder de drugs? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo iemand kan functioneren als gemeenteraadslid als dergelijk gedrag normaal voor haar is. D'r viel totaal niet mee te communiceren.
Is zij dan niet zelf degene die aan haar eigen karaktermoord doet? In plaats daarvan beschuldigd ze die die Pechtold.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:59:39 #287
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181741499
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Is zij dan niet zelf degene die aan haar eigen karaktermoord doet? In plaats daarvan beschuldigd ze die die Pechtold.
Ja, weet ik niet. Ik kan haar natuurlijk alleen maar beoordelen op dit interview want voorheen nooit van het mens gehoord maar als ik in Meppel zou wonen en D66 had gestemd en dit mens ging mijn stem vervolgens vertegenwoordigen dan zou ik daar wel even over achter mijn oren krabben.

Tevens vind ik dat Pechtold lekker genoeg is om wat beters te kunnen krijgen, maar goed dat is subjectief. :@
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181741543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

Tevens vind ik dat Pechtold lekker genoeg is om wat beters te kunnen krijgen, maar goed dat is subjectief. :@
The fuck is er mis met jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:03:50 #289
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181741550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

The fuck is er mis met jou?
Niets. Althans, weinig. Hoezo?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:20:17 #290
428995 speciaalaangemeldvoorbier
Altijd Tijd voor BIER!!!
pi_181741763
vooruitziend inzicht van deze meneer, het zal idd je vader maar wezen,
BasOne is een zieligerd... :)
pi_181743484
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar mijn posts zijn over dit geheel gebaseerd op ervaringen van mensen om me heen. Ook eigen ervaringen. Dus in feite anekdotisch bewijs. Vooral blauwe vinkjes kunnen mensen helemaal para maken.

Als je een relatie hebt moet je het maar eens proberen voor de grap. Geef hem/haar blauwe vinkjes, kom nog een keertje online en antwoord een uur niet. Vanavond heb je gezeik in de tent en is de perfectie verdwenen.

We leven in een rare maatschappij.
Moet je eens een bericht sturen en gelijk weer verwijderen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181744780
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181744952
Het zou best eens kunnen dat ze op zoek zijn naar een vervanger voor Pechtold, niet omdat hij schuld heeft maar omdat hij te veel beschadigd is geraakt.
pi_181745051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
Het zou best eens kunnen dat ze op zoek zijn naar een vervanger voor Pechtold, niet omdat hij schuld heeft maar omdat hij te veel beschadigd is geraakt.
Het lijkt me toch dat zelfs de D66-ers dat wel in kunnen zien.

Aan de andere kant: in dit topic opperde iemand nog dat Kasja Ollongren een goede stemmentrekker zou zijn _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181745084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het lijkt me toch dat zelfs de D66-ers dat wel in kunnen zien.

Aan de andere kant: in dit topic opperde iemand nog dat Kasja Ollongren een goede stemmentrekker zou zijn _O-
Maar is dat een goeie debater?

Pechtold is momenteel de beste debater in de TK. Ik zou hem niet zomaar laten vallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 07-09-2018 09:50:15 ]
pi_181745320
Druppels druppels druppels.

Geen misstap meer. Of is dit het inderdaad al?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:48:36 #297
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181747488
Maar die tweeling, is die nou van hem of niet?
Uit die foto's van de fotografen meende ik hetzelfde lampenkap-kapsel bij hun te bespeuren, dus vlak het niet uit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:05:17 #298
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181747842
Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat D66 eigenlijk gewoon dezelfde structuur heeft als de PVV, en dat de democratische opzet een grote farce is. Een rookgordijn. Abortusander Penthouse is de baas en wat hij zegt, gebeurt. Dat geen enkele D66 prominent zelfs maar bereid is zijn leiderschap ter discussie te stellen, spreekt boekdelen.

Dat is bij bijvoorbeeld de PvdA heel anders, daar heb je duidelijk meerdere personen in de top die allemaal smaak geven aan de partij.
pi_181747863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat D66 eigenlijk gewoon dezelfde structuur heeft als de PVV, en dat de democratische opzet een grote farce is. Een rookgordijn. Abortusander Penthouse is de baas en wat hij zegt, gebeurt. Dat geen enkele D66 prominent zelfs maar bereid is zijn leiderschap ter discussie te stellen, spreekt boekdelen.

Dat is bij bijvoorbeeld de PvdA heel anders, daar heb je duidelijk meerdere personen in de top die allemaal smaak geven aan de partij.
Ik durf het nog anders te stellen heel de politiek is niet anders of vind ik niet anders, hoe lang zou jij het volhouden, (dweilen met de kraan open)?
pi_181749856
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat D66 eigenlijk gewoon dezelfde structuur heeft als de PVV, en dat de democratische opzet een grote farce is. Een rookgordijn. Abortusander Penthouse is de baas en wat hij zegt, gebeurt. Dat geen enkele D66 prominent zelfs maar bereid is zijn leiderschap ter discussie te stellen, spreekt boekdelen.

Dat is bij bijvoorbeeld de PvdA heel anders, daar heb je duidelijk meerdere personen in de top die allemaal smaak geven aan de partij.
Er staat vanzelf wel weer iemand op. Toen Halsema weg ging bij GL was het ook helemaal niks meer. Toen kwam Klaver en die verdubbelde het zetelaantal wat er was onder Halsema.

D66 heeft ook zo'n tijd gehad voor Pechtold. Gingen ze nog met die Lousewies van der laan als fractievoorzitter aan de slag. Vond zelf wel dat ze iets geils had, maar het leverde weinig stemmen op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')