quote:Op woensdag 5 september 2018 20:34 schreef Plompzakker het volgende:
Note 1:![]()
Note 2:![]()
Note 3:
Note 185:
Note 186:
Note 187:
Note 4 is een gtwv?quote:Op woensdag 5 september 2018 20:16 schreef Sigaartje het volgende:
Note 1: Ok sorry mods... was heel erg onhandig en inderdaad vreemd.
Note 4: mag dat ook al niet?
Maar 187 notes hebben.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:34 schreef Plompzakker het volgende:
Note 1:![]()
Note 2:![]()
Note 3:
Note 185:
Note 186:
Note 187:
Ik heb denk ik iets van 15 bans gehad. Eerst allemaal een dag maar laatste tijd steeds minstens een weekquote:
quote:Je hebt in totaal 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Je bent dan ook een vervelend jong.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:31 schreef wollah het volgende:
Ik heb 39 notes en 1 ban van 24 uur gehad
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 5 september 2018 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vervelend jong.
Ruikt het hier nu naar stront of is je neus gewoon bruin konijn?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2018 20:16 schreef Sigaartje het volgende:
Note 1: Ok sorry mods... was heel erg onhandig en inderdaad vreemd.
Note 4: mag dat ook al niet?
+1 notequote:Op donderdag 6 september 2018 01:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ruikt het hier nu naar stront of is je neus gewoon bruin konijn?
quote:
Gaat prima geen zorgenquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:52 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zou die regelneverij niet eventueel een reden kunnen zijn dat het niet zo goed gaat met de foks?
Nieuw hier?quote:
Ik wil maar zeggen een jaar of tig geleden als je maar durfde om een topic te openen zonder het peopgat van de mod te likten kreeg je een ban.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:53 schreef wollah het volgende:
[..]
ligt aan jouw definitie van ‘nieuw’
zo he das wel een reden om uit te loggen en noot meer terug te komenquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen een jaar of tig geleden als je maar durfde om een topic te openen zonder het peopgat van de mod te likten kreeg je een ban.
En dat is wat dus veel mensen hebben gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:01 schreef wollah het volgende:
[..]
zo he das wel een reden om uit te loggen en noot meer terug te komen
We hebben vast ook wel immigratiequote:Op vrijdag 7 september 2018 23:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En dat is wat dus veel mensen hebben gedaan
Dat wel ja maar het is niet meer wat het ooit wasquote:
mee eensquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat wel ja maar het is niet meer wat het ooit was
True echt wel zonde jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:04 schreef wollah het volgende:
[..]
mee eens
hele subfora zijn net begraafplaatsen zoals C&H, DEF enz. Echt zonde
Van mij mag je topics openen zonder al dat gedoe hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen een jaar of tig geleden als je maar durfde om een topic te openen zonder het peopgat van de mod te likten kreeg je een ban.
Wist ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van mij mag je topics openen zonder al dat gedoe hoor
En je andere?quote:
Mij maak je niet bangquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wel en anders zie je het wel in je notes
Vandaar dat er zoveel blauwen zijnquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |