quote:Tja, Weezer heeft zo z'n fans in alle lagen van de bevolking, denk ik. Ik heb er voornamelijk vanwege de eerste twee albums op gestemd, maar er zullen er ook bij zijn die van die eerste platen hooguit Buddy Holly kennen en met name erop stemmen vanwege het latere, bekendere werk dat ook de hitlijsten haalde.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:54 schreef ranja het volgende:
Ik kwam er bij het tellen ineens achter dat we Ultravox vergeten zijn. Niet heel schokkend misschien, maar toch wel jammmer.Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat.... hoe komt Weezer bv aan 61 stemmen?
Moody Blues er al uit
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 19 januari 2003 12:55 schreef Vork het volgende:
Mag ik dan nu een vloek uitspreken over iedereen die op die Gorillaz heeft gestemd en daarmee dus tegen Godspeed You Black Emperor!?
quote:Stem jij eerst maar eens voor Dead Kennedys!
Op zondag 19 januari 2003 13:10 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben bang dat King Crimson er nu ook uit gaat vliegen. Verslagen door de Dire Straits
Een van de meest innovatieve bands eruit gekieperd door de dufste band ter wereld...
quote:Als ze uitkomen tegen Dire Straits zal ik dat zeker doen
Op zondag 19 januari 2003 13:51 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Stem jij eerst maar eens voor Dead Kennedys!
quote:Een van de meest innovatieve punkbands eruit gekieperd door een suffe rockband.
Op zondag 19 januari 2003 14:06 schreef MuadDib het volgende:
Als ze uitkomen tegen Dire Straits zal ik dat zeker doen
quote:Mijn stem hebben ze, al was dat idd meer een anti-stem tegen Bon Jovi
Op zondag 19 januari 2003 15:27 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat The Mama's & The Papa's doorgaan ipv Bon Jovi, maar die zal wel te populair zijn.
quote:Oef gelukkig heb ik me van stemming onthouden...
Mag ik dan nu een vloek uitspreken over iedereen die op die Gorillaz heeft gestemd en daarmee dus tegen Godspeed You Black Emperor!?
quote:Wat een smaak, Fogerty
Op zondag 19 januari 2003 15:29 schreef Fogerty het volgende:
Mijn stem hebben ze, al was dat idd meer een anti-stem tegen Bon Jovi
Tja en IK hoop op de Deftones ipvDream Theater
, maar ik vrees het ergste
.
quote:Mag ik dan een vloek uit spreken over de mensen die het omgekeerde gedaan hebben
En verder, ik wou meteen op Muse stemmen, maar heb toch maar even wat van Primal Scream gedownload. Klinkt toch wel goed. Maar tuurlijk stem ik toch op Muse.
quote:Primal Scream is ontzettend leuk
Op zondag 19 januari 2003 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
En verder, ik wou meteen op Muse stemmen, maar heb toch maar even wat van Primal Scream gedownload. Klinkt toch wel goed. Maar tuurlijk stem ik toch op Muse.
quote:Goed zo, eerst wat luisteren
Op zondag 19 januari 2003 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flauw: All Saints tegenover U2.En verder, ik wou meteen op Muse stemmen, maar heb toch maar even wat van Primal Scream gedownload. Klinkt toch wel goed. Maar tuurlijk stem ik toch op Muse.
Wat dat flauw betreft, komt gewoon doordat ik degene met de hoogste punten tegen degene met de laagste punten heb gezet, en all saints had niet veel... maar ach, met 128 koppels is het logisch dat er een hoop lastige tussen zitten.
quote:Er zullen vast en zeker nog veel moeilijkere koppels komen, vrees ik.
Op zondag 19 januari 2003 16:53 schreef ranja het volgende:
Goed zo, eerst wat luisterenWat dat flauw betreft, komt gewoon doordat ik degene met de hoogste punten tegen degene met de laagste punten heb gezet, en all saints had niet veel... maar ach, met 128 koppels is het logisch dat er een hoop lastige tussen zitten.
En ik ga alleen luisteren als ik een band heel goed vind (muse dus bijv.), dan doe ik dat. Maar de meeste bands die ik niet ken zullen wel snel afvallen, denk ik.
quote:Ik heb Primal scream gezien op seat beach rock en was niet echt onder de indruk. Muse, iets later die avond op beach rock, daarentegen...
Op zondag 19 januari 2003 16:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
Primal Scream is ontzettend leuk
Toch kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om Muse eruit te stemmen.
De Kift
Mighty Mighty Bosstones
Smash Mouth
Opeth
The Toasters
Minor Threat
Beatbusters
Green River
Beef
Me First & The Gimme Gimmes
Voodoo Glow Skulls
Meatpuppets
Skatelites
Babes In Toyland
L7
The Melvins
The Yeah Yeah Yeahs
Daar gaat alle ska en alle leuke begin 90's rockbandjes.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |