hoe kunnen jullie
* zet zo meteen maar weer hun cd of dvd op, na idols
quote:We zien het vanzelf wel... Ik ga in ieder geval niet alle lijstjes aflopen om me aan voorspellingen te kunnen wagen.
Op zondag 12 januari 2003 21:11 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog grote namen gaan afvallen in de voorronde.... ik hoop van niet maar verwacht eigenlijk van wel.... Wat denken jullie???
quote:Ik heb nog geen tussenstand, maar die kans lijkt me best groot ja. Er zitten best veel bands in 1 poule, en iedereen heeft toch z'n eigen favorieten... ik ben wel benieuwd
Op zondag 12 januari 2003 21:11 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog grote namen gaan afvallen in de voorronde.... ik hoop van niet maar verwacht eigenlijk van wel.... Wat denken jullie???
quote:tja, komt doordat er veel zullen uitvallen. 2/3 van alle bands vliegen er uit.
Op zondag 12 januari 2003 23:24 schreef ranja het volgende:[..]
Ik heb nog geen tussenstand, maar die kans lijkt me best groot ja. Er zitten best veel bands in 1 poule, en iedereen heeft toch z'n eigen favorieten... ik ben wel benieuwd
is een gelijktijdig lopend top20-tournooi geen leuk idee (lijkt me iets voor Menjo)
quote:Dat laat ik graag aan Menjo over
Op maandag 13 januari 2003 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
is een gelijktijdig lopend top20-tournooi geen leuk idee(lijkt me iets voor Menjo)
quote:ik vrees dat die dolle_hond voorlopig te druk is met de sport-tournooien, maar Menjo heeft al de nodige ervaring met dit soort tournooien
Op maandag 13 januari 2003 09:44 schreef ranja het volgende:[..]
Dat laat ik graag aan Menjo over
Of iemand anders... een dolle_hond ofzo (ik noem maar wat)
Overigens zag ik dat sommigen niet op b.v. Queen stemmen "omdat die toch wel door gaan". Maar het gaat toch juist om je eigen voorkeuren?
quote:Ik heb dat idd gedaan. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn eigen voorkeuren door te laten gaan. Had uit die poule 8 bands die ik door wou en wist niet egt welke ik zou laten vallen. Dan kun je imo beter tactisch stemmen zodat ook de misschien wat minder bekende band door gaat, dan voor een band die tog al bijna zeker door gaat. Het zijn dus zeker wel om mijn eigen voorkeuren.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:10 schreef Frollo het volgende:Overigens zag ik dat sommigen niet op b.v. Queen stemmen "omdat die toch wel door gaan". Maar het gaat toch juist om je eigen voorkeuren?
Gorillaz haalt het waarschijnlijk ook wel
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 14-01-2003 10:50]
quote:Ik heb voor de zekerheid toch maar die bende uit Liverpool op mijn lijstje gezet.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:36 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me dus af of dat tactisch stemmen nog gevolgen gaat hebben, dwz of niet een band niet doorgaat omdat iedereen denkt dat de rest daar wel op stemtWe zullen zien...
quote:OK, zoals je het nu schrijft klinkt het wel slim. Zo had ik het nog niet bekeken, omdat er voor mij persoonlijk geen poule was waarbij ik zware keuzes hoefde te maken.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:28 schreef Gorro het volgende:
Ik heb dat idd gedaan. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn eigen voorkeuren door te laten gaan. Had uit die poule 8 bands die ik door wou en wist niet egt welke ik zou laten vallen. Dan kun je imo beter tactisch stemmen zodat ook de misschien wat mindere band door gaat, dan voor een band die tog al bijna zeker door gaat. Het zijn dus zeker wel om mijn eigen voorkeur.
quote:Dan had ik er nog Queen uitgelaten, omdat ik nu ook net gekeken heb wat anderen gestemd hebben. Ik vertrouw er op dat er genoeg mensen op Queen stemmen, omdat dit een bekende naam is. Er zijn genoeg mensen die meedoen, die bijna alleen de bekende namen kennen en dus ook daar op stemmen (dat merk ik bij mijn eigen film-tournaments ook).
Op dinsdag 14 januari 2003 10:46 schreef Frollo het volgende:[..]
Alleen... wat zou je doen als het een geheime stemming was geweest? Als je met andere woorden niet zou weten wat je voorgangers gestemd hadden?
quote:Maar met een band als Queen loop je weinig risico lijkt mij...
Op dinsdag 14 januari 2003 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
zoveel speling zit er niet in hoor. per poule gaan er gem. 10 door, terwijl je 7 stemmen hebt. dan is er al weinig ruimte om tactisch te gaan doen. tenzij je denkt dat een leuke band het toch NIET haalt en dan maar op de bekendere band stemt om die iig door te laten gaan.
quote:ik heb als eerste gestemd
Op dinsdag 14 januari 2003 10:46 schreef Frollo het volgende:[..]Alleen... wat zou je doen als het een geheime stemming was geweest? Als je met andere woorden niet zou weten wat je voorgangers gestemd hadden?
quote:helaas heb je gelijk zegt de hond die niet van queen houdt.
Op dinsdag 14 januari 2003 10:56 schreef Gorro het volgende:[..]
Maar met een band als Queen loop je weinig risico lijkt mij...
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:26 schreef Grobbel het volgende:[..]
Nah... Ik stem niet op Queen omdat ik het drie keer niks vind, niet "omdat die toch wel door gaan."
zolang they might be giants maar doorgaan naar de volgende ronde, is het voor mij goed.
quote:hmm... misschien
Op maandag 13 januari 2003 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
is een gelijktijdig lopend top20-tournooi geen leuk idee![]()
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:14 schreef menjo het volgende:[..]
hmm... misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |