quote:Tja, massive attack heb ik niks mee, en TMBG hebben wel wat leuke nummers... 'Birdhouse' inderdaad en recenter 'The boss of me'.
Op dinsdag 21 januari 2003 14:58 schreef placebeau het volgende:
Ranja, sjiek van je om voor they might be giants te stemmen.
Nou ja, M&M gaat in ieder geval Bon Jovi verslaan
Jammer dat Crosby, Nash, Stills & Young het gaan afleggen tegen de
Dolls
Zeker te onbekend...
Ook jammer dat Chicago eruit ligt. Toch leuke popmuziek
quote:ik heb de cd
Op dinsdag 21 januari 2003 17:29 schreef Vork het volgende:
Ach die hele GooGoo Dolls kennen de meesten ook alleenmaar van Iris, die zal er ook wel de volgende ronde dan uitvliegen.
Ook al zijn alleen de ballads leuk
quote:De Goo Goo Dolls zijn stom.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:29 schreef Vork het volgende:
Ach die hele GooGoo Dolls kennen de meesten ook alleenmaar van Iris, die zal er ook wel de volgende ronde dan uitvliegen.
tsjonge!
i am kloot - elbow - my vitriol - starsailor...
allemaal eruit. duidelijk een teken dat deze bands nog niet genoeg bekend zijn onder een groter publiek, wat ze wel verdienen. want ik weet zeker dat ze dan meer stemmen hadden verzameld.
en nee, dit zijn geen extreem obscure bandjes, maar 'gewoon' pop/rock-formaties die verschrikkelijk goede muzik maken.
jammer!
quote:Di-rect tegen Led Zeppelin dan, wat een afslachting. Wel is King Crimson tegen Dire Straits spannend, ik heb zelf een voorkeur voor Dire Straits.
Op zondag 19 januari 2003 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:[b]Flauw: All Saints tegenover U2. [b/]
En verder, ik wou meteen op Muse stemmen, maar heb toch maar even wat van Primal Scream gedownload. Klinkt toch wel goed. Maar tuurlijk stem ik toch op Muse.
quote:inderdaad geniale groepen, heb van alledrie veel muziek staan, my vitriol ken ik echter niet. Starsailor was trouwens prachtig op werchter en volgens mij ook zeer toegankelijke muziek.
Op woensdag 22 januari 2003 13:31 schreef flaphead het volgende:
ik zie nu pas de uitslag van de eerste ronde...tsjonge!
i am kloot - elbow - my vitriol - starsailor...
allemaal eruit. duidelijk een teken dat deze bands nog niet genoeg bekend zijn onder een groter publiek, wat ze wel verdienen. want ik weet zeker dat ze dan meer stemmen hadden verzameld.
en nee, dit zijn geen extreem obscure bandjes, maar 'gewoon' pop/rock-formaties die verschrikkelijk goede muzik maken.
jammer!
quote:My Vitriol stond op Lowlands in 2000, in de Golf. In dat jaar maakte TMF een Lowlandsreportage, en er werd zelfs aandacht besteed aan My Vitriol ! Ik heb het stukje nog eens opgezet, en het is echt om je te bescheuren. Er wordt 5 minuten tijd aan ze besteed, waarin ze het livenummer Gentle Art spelen, en daarna een intervieuw door Daphne en daar begint de lol. Het is ronduit zielig om te zien dat Daphne ze ondervraagt op een toon alsof elke breezerlurkende TMFkijker weet wie My Vitriol is. Dus in plaats van dat ze vraagt of ze meer over het bandje kunnen vertellen, gaat ze semi-diepe vragen stellen over wat zij nou het belangrijkste aan muziek vinden etc. Ze doet het gewoon op een manier alsof ze Direct aan het intervieuwen is.
Op woensdag 22 januari 2003 13:31 schreef flaphead het volgende:
my vitriol
Voor de geinteresseerden onder ons, ik heb die hele reportage geteept. Liveopnames van oa. My Vitriol, Hooverphonic, Zoot Woman, Tricky, Muse, Direct (!), Ellen ten Damme, System of a Down, Placebo, Live, Nelly Furtado en Ash.
(mensen vergeet ook niet om even te stemmen in Het Grote Rolling Stones Tournament )
quote:tja de bran van, ik denk wel dat het duidelijk is (voor mij toch) dat ze betere, originelere, afwillendere muziek maken als K's choice, een gemakkelijke keus voor mij. Het goede nieuws is dat K's choice gesplit is
Op woensdag 22 januari 2003 18:26 schreef Vork het volgende:
Het wordt trouwens ook erg lastig voor Bran Van 3000 en Apollo 440 zo te zien (K's Choice en Ac/dc zijn niet de minste om tegenover te staan), wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden. Zeker met K's choice had ik zelf nog erg veel moeite, want echt slecht vind ik die ook niet. Maarja zo staan er wel meerbands tegenover elkaar
quote:Tsja, k's Choice is voor mij weer een beetje nostalgie, maar die heb ik sinds Cocoon Crash toch niet echt meer interessant gevonden (leeftijd en veranderende muzieksmaak, denk ik).
Op woensdag 22 januari 2003 18:55 schreef placebeau het volgende:[..]
tja de bran van, ik denk wel dat het duidelijk is (voor mij toch) dat ze betere, originelere, afwillendere muziek maken als K's choice, een gemakkelijke keus voor mij.
quote:en dat is.. goed.. slecht..
Op woensdag 22 januari 2003 18:19 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Dus in plaats van dat ze vraagt of ze meer over het bandje kunnen vertellen, gaat ze semi-diepe vragen stellen over wat zij nou het belangrijkste aan muziek vinden etc. Ze doet het gewoon op een manier alsof ze Direct aan het intervieuwen is.
.
quote:Grappig.
Op donderdag 23 januari 2003 12:01 schreef DevoiD het volgende:[..]
en dat is.. goed.. slecht..
Gewoon omdat ik ZEKER weet dat geen enkele TMFkijker wist dat dat bandje bestond, en dan staat die presentatrice daar doodleuk te doen alsof hun clipje daaaaagelijks langskomt.
"Ja, ik sta hier met de indiesensatie My Vitriol" oid.
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:43 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
De Goo Goo Dolls zijn stom.
quote:* van de stoel afvalt van teleurstelling
Op dinsdag 21 januari 2003 17:30 schreef mitt het volgende:[..]
ik heb de cd
Ook al zijn alleen de ballads leuk
ik vind Iris een van de meest zuigende nummers ooit, zeer nep iig.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:26 schreef dolle_hond het volgende:[..]
* van de stoel afvalt van teleurstelling
ik vind Iris een van de meest zuigende nummers ooit, zeer nep iig.
de cd is ook gewoon slecht...
Maar Iris vind ik wel mooi, met nog 2 nummers waarvan ik geen idee heb hoe ze heten
quote:Niet flauw doen en gewoon blijven meedoen. Je maakt mij niet wijs dat dat je enige favorieten zijn. Ok, ook van mij zijn er 3 hele grote favorieten uit, maar dat was wel voorspelbaar aangezien weinig mensen ze kennen. Er blijven echter nog zat over.
Op donderdag 23 januari 2003 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
maar goed, na de voorronde hoeft het toernooi voor mijn al bijna niet meer, zonder Indochine, Toten Hosen, DDE, Big Country, Wall of Voodoo, Inkubus Sukkubus eva.
quote:Tja, ik heb ook flink wat te klagen, maar hoop vooralsnog dat de Dead kennedys deze ronde halen. En stoppen doe ik toch niet, het is ook logischdat minder bekende bands het afleggen.
maar goed, na de voorronde hoeft het toernooi voor mijn al bijna niet meer, zonder Indochine, Toten Hosen, DDE, Big Country, Wall of Voodoo, Inkubus Sukkubus eva.
quote:Komop dolle_hond... Queen doet nog wel mee!!
quote:nee, gelukkig zitten Echo & tB, Pearl Jam en REM er nog in, boijvoorbeeld.
Op vrijdag 24 januari 2003 00:40 schreef ranja het volgende:[..]
Niet flauw doen en gewoon blijven meedoen. Je maakt mij niet wijs dat dat je enige favorieten zijn. Ok, ook van mij zijn er 3 hele grote favorieten uit, maar dat was wel voorspelbaar aangezien weinig mensen ze kennen. Er blijven echter nog zat over.
quote:Nou
Op dinsdag 28 januari 2003 08:56 schreef Seborik het volgende:
Echt top 81 stemmers.
Overigens zijn het er nu al 84, en misschien dat er nog wel 1 of 2 bijkomen... gaan in elk geval wel wat verrassingen uikomen, zowel positief als negatief
Volgende ronde gewoon streven naar 100 stemmers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |