abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182043264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Een aantal stappen om te kunnen nemen:
1. stel huisregels op die vanaf nu ingaan, zonder pardon, niet met terugwerkende kracht
2. zoek een vervangend huis voor de dieren, want jullie zorgen ervoor, de dochter niet. En jullie kunnen het niet meer aan. 1+1=2
3. ga 1 op 1 met die vriend van haar en zeg waar het op staat, zonder getouwtrek eromheen, van man tot man en laat hem weten dat het zo niet meer kan. Stel tevens kostgeld voor hem in. Kun je zien hoe snel hij niet meer bij jullie slaapt.
4. maak het haar verplicht kostgeld te betalen, 300 euro per maand kan ze makkelijk missen als ze 1200 euro netto binnen harkt. Weigert ze dit, neem dan spullen van haar af waar ze waarde aan hecht. Bestrijd kinderachtigheid met kinderachtigheid.
5. groei een ruggengraat. Ga niet inspelen op de gevoelens voor je dochter, die heeft zij in deze situatie niet. Ze denkt dat het normaal is, zo te reageren naar ouders die haar hebben grootgebracht.
6. wees vanaf nu duidelijk en concreet naar je dochter. Vat berichten kort en bondig samen, zonder inmenging van je gevoel. Projecteer de boosheid in de woordenschat, niet op haar eventuele sympathie en ethische waarden. Dit omdat zij je input afdoet als 'gezeik'. Vermijd uitroeptekens. Wees de vader, háár vader. Zonder ge-maar of ge-dinges.
7. In gesprekken: behandel haar als een tiener. Wees kordaat en gerechtvaardigd. Het is immers het huis van je vrouw en jijzelf. Niet van haar. Zij heeft geen enkel recht, alleen hetgeen wat jullie haar toebedelen.

voorbeeld (wat jij zegt is tussen aanhalingstekens)
"Voortaan, zolang je hier woont, betaal je kostgeld. Doe je dat niet, dan nemen wij je spullen af." zonder uitroeptekens, zonder meningen, zonder wat zij mogelijk zou denken in jouw visie. Is het een dreiging? Ja natuurlijk is het een dreiging. Alleen is deze dreiging gerechtvaardigd omdat het jouw huis is, jij bent de kostwinner, zij niet. Jij betaalt de rekeningen, zij niet.
"De dieren gaan het huis uit."
..etc simpele, concrete, kordate boodschappen. Zoiets als een nieuwslezer de berichten zou presenteren. Het is een feit voor jou. Doel is om het feit over te brengen, aan haar.

In het ergste geval kun je de politie bellen en zeggen dat er een indringer (de vriend) zonder toestemming in het huis bevindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Metalfrost op 21-09-2018 10:51:28 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_182135066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Dit ja. Flikker nou gauw op zeg. Het is jullie huis, ze mag het met al dr dierenvriendjes nu lekker zelf uit gaan zoeken ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182135148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:

De hel laten uitbreken?
Eigenlijk wel ja, want zolang papa en mama alles doen bevalt ze dat prima.

word zakelijk. heel erg zakelijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_182135231
TS komt niet meer terug komend half jaar of zo
  woensdag 26 september 2018 @ 00:02:27 #255
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182135265
Ik dacht van 'he dit topic is al geweest toch?'

Maar volgens mij is de username aangepast of ben ik gek?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182135290
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:02 schreef mercimarci het volgende:
Ik dacht van 'he dit topic is al geweest toch?'

Maar volgens mij is de username aangepast of ben ik gek?
Uhm... jij bent gek. Geen andere UN hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 26 september 2018 @ 00:04:28 #257
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182135299
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Uhm... jij bent gek. Geen andere UN hoor.
Oke apart
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 00:06:11 #258
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182135321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS komt niet meer terug komend half jaar of zo
Door zn bloedeigen dochter weggepest uit zn eigen huis en nu internetloos ;)
pi_182140851
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Een aantal stappen om te kunnen nemen:
1. stel huisregels op die vanaf nu ingaan, zonder pardon, niet met terugwerkende kracht
2. zoek een vervangend huis voor de dieren, want jullie zorgen ervoor, de dochter niet. En jullie kunnen het niet meer aan. 1+1=2
3. ga 1 op 1 met die vriend van haar en zeg waar het op staat, zonder getouwtrek eromheen, van man tot man en laat hem weten dat het zo niet meer kan. Stel tevens kostgeld voor hem in. Kun je zien hoe snel hij niet meer bij jullie slaapt.
4. maak het haar verplicht kostgeld te betalen, 300 euro per maand kan ze makkelijk missen als ze 1200 euro netto binnen harkt. Weigert ze dit, neem dan spullen van haar af waar ze waarde aan hecht. Bestrijd kinderachtigheid met kinderachtigheid.
5. groei een ruggengraat. Ga niet inspelen op de gevoelens voor je dochter, die heeft zij in deze situatie niet. Ze denkt dat het normaal is, zo te reageren naar ouders die haar hebben grootgebracht.
6. wees vanaf nu duidelijk en concreet naar je dochter. Vat berichten kort en bondig samen, zonder inmenging van je gevoel. Projecteer de boosheid in de woordenschat, niet op haar eventuele sympathie en ethische waarden. Dit omdat zij je input afdoet als 'gezeik'. Vermijd uitroeptekens. Wees de vader, háár vader. Zonder ge-maar of ge-dinges.
7. In gesprekken: behandel haar als een tiener volwassen. Wees kordaat en gerechtvaardigd. Het is immers het huis van je vrouw en jijzelf. Niet van haar. Zij heeft geen enkel recht, alleen hetgeen wat jullie haar toebedelen.

Precies dit allemaal. Behalve dat je haar moet behandelen als een tiener, want punten 1-6 zijn normaal dingen die je doe om je kind klaar te maken om een zelfstandige jong volwassen persoon te zijn. Dan gaat het tegen je werken als je haar als een tiener gaat behandelen als het je uitkomt.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182156400
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:34 schreef otacon het volgende:

[..]

Precies dit allemaal. Behalve dat je haar moet behandelen als een tiener, want punten 1-6 zijn normaal dingen die je doe om je kind klaar te maken om een zelfstandige jong volwassen persoon te zijn. Dan gaat het tegen je werken als je haar als een tiener gaat behandelen als het je uitkomt.
Zit wat in. Bedankt voor de wijziging.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182156631
En over een paar jaar zal ze tegen iedereen klagen dat ze zo’n slechte jeugd heeft gehad en “het huis uit is gegooid”
pi_182156702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:04 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke apart
'bredebroeder' had zo'n soort topic, maar dan van de andere kant, zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')