En al drie thuiswedstrijden gehad.quote:Op zaterdag 8 september 2018 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
In vier wedstrijden nu ook al zes goals tegen geloof ik?
Het went.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:49 schreef DavidTwente het volgende:
Wat zijn jullie mild in de reacties. Had het erger verwacht.
Mwah Oss thuis is altijd wel een lastige wedstrijd, daar rekenen wij Twente zelfs niet op af.quote:Op zaterdag 8 september 2018 22:49 schreef DavidTwente het volgende:
Wat zijn jullie mild in de reacties. Had het erger verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2018 01:45:17 ]
quote:Op zondag 9 september 2018 01:45 schreef O_o_ het volgende:
P.s.Kijk, dat is al wat minder mild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ben je er maar druk mee.quote:Op zondag 9 september 2018 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Dit wekelijks terugkerende fiasco wordt u geheel gratis aangeboden door de mensen uit dat gedeelte van Nederland waar werkelijk niemand een fuck om geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zondag 9 september 2018 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch ben je er maar druk mee.
Ja mooi hè? Fc Twente is 'top of mind' bij de haters. Zo blijft Twente wel in de picture. Negatieve aandacht is ook aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahaquote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ja mooi hè? Fc Twente is 'top of mind' bij de haters. Zo blijft Twente wel in de picture. Negatieve aandacht is ook aandacht.
"Niemand heeft een hekel aan twente"quote:Op zondag 9 september 2018 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
"Jongens iemand lacht mijn club uit omdat het heel slecht gaat dus dit gebruik ik als houvast om mezelf wijs te maken dat het niet slecht gaat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |