Jammer dat je een eigen topic verkloot met een oproep om te stelen. Er hadden zulke mooie legale tips verzonnen kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:30 schreef SuperNeger het volgende:
Wat ook 'n goede is (maar dat werkt alleen bij de zelfscan) is bijvoorbeeld 4 bananen wegen en dan bonnetje uitprinten maar dan op andere bananen (6) stuks plakken. Als ze je dan controleren hebben ze toch niks door want ze scannen alleen dat ding en zien dan bananen maar kunnen met het blote oog niet zien hoe zwaar het is.
Is niet stelen zij stelen juist om geld voor de schil te vragen terwijl je die toch weg gooit.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jammer dat je een eigen topic verkloot met een oproep om te stelen. Er hadden zulke mooie legale tips verzonnen kunnen worden.
Zet je internet router uit als je de deur uit gaat. Scheelt een paar tientjes per jaar aan stroom.
Ik heb geen tankpasquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:22 schreef wollah het volgende:
Tanken met je bedrijfsauto en dan een paar jerrycans meenemen voor persoonlijk gebruik
Ja, want je kan meerdere stukjes van briefjes met een verschillend serienummer inleveren als zijnde 1 biljet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:
Als je beschadigd geld hebt kan je het naar de bank brengen zolang je maar het merendeel hebt volgens mij. Dus 2/3 van een briefje dan wisselen ze het om voor een nieuwe. Als je dit maar vaak genoeg doet kan je er winst uit halen.
Je doet het ook niet bij dezelfde bank op dezelfde dag. En als je slim bent zet je ook nog een fopneus op of zo'n bril of zo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, want je kan meerdere stukjes van briefjes met een verschillend serienummer inleveren als zijnde 1 biljet.
Alsof dat iets uitmaakt. Uit de stukjes die jij inlevert, wordt het duidelijk dat ze van verschillende biljetten afkomstig zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je doet het ook niet bij dezelfde bank op dezelfde dag.
Ok dan werkt deze slimme truc misschien wat minder goed dan de ander maar kom jij anders eens met een goed idee want je bent nu alleen maar al mijn ideeën de grond in aan het stampen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:23 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Alsof dat iets uitmaakt. Uit de stukjes die jij inlevert, wordt het duidelijk dat ze van verschillende biljetten afkomstig zijn.
Beste tip is om ook naar de inkomsten te kijken. Kritisch naar de uitgaven kijken is goed, maar als je sneaky tricks nodig hebt, kun je vaak beter de inkomsten vergroten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ok dan werkt deze slimme truc misschien wat minder goed dan de ander maar kom jij anders eens met een goed idee want je bent nu alleen maar al mijn ideeën de grond in aan het stampen.
Wat hebben jullie allemaal met je dingen "om zeep helpen" ?quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
Offtopic geneuzel en gebagger verwijderd.
TS als het je intentie is om je eigen topic om zeep te helpen kan ik er net zo goed nu een slotje op gooien.
Dus wat qajariaq zegt : Graag, goede legale tips. Dank u!
GC is niet bedoeld om te baggeren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal met je dingen "om zeep helpen" ?
Don't try to fix what ain't broken
Volgens mij is de term baggeren nogal subjectief. Het is toch mijn topic?quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GC is niet bedoeld om te baggeren.
Ik ga deze discussie hier niet verder voortzetten. Mijn DM's aan jou waren vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij is de term baggeren nogal subjectief. Het is toch mijn topic?
Onzin, de schil hoort bij een banaan. Dat zit gewoon in de prijs. Geschilde bananen (als daar vraag naar zou zijn) zouden een stuk duurder zijn per kg. Kijk naar nootjes waar beide varianten aangeboden worden. Bovendien ga je toch ook niet in de supermarkt eerst de pit uit een avocado snijden omdat je die toch niet eet?quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:53 schreef SuperNeger het volgende:
Is niet stelen zij stelen juist om geld voor de schil te vragen terwijl je die toch weg gooit.
Wat eigenlijk beter is om de bananen in de winkel al te schillen en ze dan zonder schil in de plastic tasjes te doen. Maar ja dan moet je ze dezelfde dag wel opeten
Meer dan 50% moet intact zijn, 51% is dus goed genoeg. Opzettelijke beschadigingen tellen niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:
Als je beschadigd geld hebt kan je het naar de bank brengen zolang je maar het merendeel hebt volgens mij. Dus 2/3 van een briefje dan wisselen ze het om voor een nieuwe. Als je dit maar vaak genoeg doet kan je er winst uit halen.
Hoe hard hebben ze jou precies laten stuiteren bij je geboorte?quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:
Dat is stelen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:30 schreef SuperNeger het volgende:
Wat ook 'n goede is (maar dat werkt alleen bij de zelfscan) is bijvoorbeeld 4 bananen wegen en dan bonnetje uitprinten maar dan op andere bananen (6) stuks plakken. Als ze je dan controleren hebben ze toch niks door want ze scannen alleen dat ding en zien dan bananen maar kunnen met het blote oog niet zien hoe zwaar het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |