Tuurlijk kan jij dat. Jij kan alles, daar vertrouw ik opquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:12 schreef Flippiee het volgende:
Even kijken of ik deze kan linken aan je vorige delen
Dit doet mijn ego goedquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:13 schreef wollah het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij dat. Jij kan alles, daar vertrouw ik op
quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal jou ho wacht dat gaat niet goed xD
IK ZAL ZE VOLGENDE KEER BELLEN ALS IK WEER VERWDAALT BEN EN JIJ MIJ NIET WIL OPHALEN IN JE SCOOTquote:
Ik bedoelde de reeksquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja met mosterd of mayonaise of iets anders?
LET DAN OOK OP. WIE RAAKT ER NOU VERDWAALD?????quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:16 schreef wollah het volgende:
[..]
IK ZAL ZE VOLGENDE KEER BELLEN ALS IK WEER VERWDAALT BEN EN JIJ MIJ NIET WIL OPHALEN IN JE SCOOT
Ohquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:17 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik bedoelde de reeks![]()
Maargoed met mayo uiteraard
IK WAS NAAR JOU OPZOEK MAAR ZAT BLIJKBAAR AAN DE VERKEERDE KANT VAN NEDERLANDquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LET DAN OOK OP. WIE RAAKT ER NOU VERDWAALD?????
ben je ook flink aangeschoten of ben in de enige?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohwas al in de war zo te zien
En klinkt goed
Je bent de enige :s wat heb jr gedronken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 01:20 schreef wollah het volgende:
[..]
ben je ook flink aangeschoten of ben in de enige?
Ja wie zit er dan ook in West??? :squote:Op dinsdag 4 september 2018 01:19 schreef wollah het volgende:
[..]
IK WAS NAAR JOU OPZOEK MAAR ZAT BLIJKBAAR AAN DE VERKEERDE KANT VAN NEDERLAND
Vodka colaquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent de enige :s wat heb jr gedronken?
heldinquote:Tevens is je gereekst
Westside best sidequote:[..]
Ja wie zit er dan ook in West??? :s
Waar dan mee?quote:
xoxoquote:![]()
De toekomst zal her uitwijzenquote:Dat zullen we nog wel zien
Dan is het maar goed dat we hier nog posten ter vermaakquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:27 schreef roos94 het volgende:
Niet kunnen slapen door een hevige depressie terwijl je er om 07.00 uit moet
gewoon Blunt smoken en je bent zo weg thank me laterquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:27 schreef roos94 het volgende:
Niet kunnen slapen door een hevige depressie terwijl je er om 07.00 uit moet
Met fanta? Of puur maar dan wel shotjesquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Waar dan mee?
[..]
[..]
xoxo
[..]
[..]
De toekomst zal her uitwijzen
ik ben braaf, ik rook nietquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:28 schreef wollah het volgende:
[..]
gewoon Blunt smoken en je bent zo weg thank me later
fanta is ook wel lekker ja. Puurquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met fanta? Of puur maar dan wel shotjes
Sambuca? Van de geur alleen al ga ik over mijn nekquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:32 schreef wollah het volgende:
[..]
fanta is ook wel lekker ja. Puur![]()
Weleens Sambuca puur gehad? Alsof je een slok rioolwater neemt![]()
![]()
of bier moet hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:40 schreef roos94 het volgende:
Zo kut als je in bed ligt en al tanden etc heb gepoetst en dan krijg je honger
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sambuca? Van de geur alleen al ga ik over mijn nek
terechte klachtquote:Op dinsdag 4 september 2018 01:40 schreef roos94 het volgende:
Zo kut als je in bed ligt en al tanden etc heb gepoetst en dan krijg je honger
Dan is iedereen toch wel flink ouder gewordenquote:Op dinsdag 4 september 2018 05:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nachtbagger van een jaar of 8 terug, dat waren nog 's reeksen
Ha ja dat dus. Check hier, die reeksenquote:Op dinsdag 4 september 2018 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is iedereen toch wel flink ouder geworden
nicequote:Op dinsdag 4 september 2018 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ja dat dus. Check hier, die reeksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |