Leg me uit hoe dat een stuk meer opbrengt dan je spaargeld?quote:Levert een stuk meer op dan je spaargeld en je neemt minder risico dan in crypto zelf investeren.
Die 2k kan je natuurlijk weer van je VRH afhalen :pquote:Op maandag 3 september 2018 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Leg me uit hoe dat een stuk meer opbrengt dan je spaargeld?
Dat is onzin. Hij staat nu gewoon ergens plek in te nemen. Steek hem dan in. Dan levert het je ten minste nog 27 cent verlies per dag op!quote:Op maandag 3 september 2018 22:59 schreef Ethereum het volgende:
Gaat weg omdat ik geen plek meer voor de miners heb, de miner staat nu dan ook al een aardige tijd stil wat zonde is!
Gewoon de meter stilzetten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is onzin. Hij staat nu gewoon ergens plek in te nemen. Steek hem dan in. Dan levert het je ten minste nog 27 cent verlies per dag op!
Nicehash levert meer op, daarnaast koop je dit met de verwachting dat crypto weer op z'n oude niveau komt. Dan mine je 20 euro per dag, dat is meer dan 600 per maandquote:Op maandag 3 september 2018 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Undervolted verbruiken die RX570 kaartjes bij het minen zo'n 100Watt per stuk.
De rest van de computer zo'n 70Watt.
Kom ik op 670Watt aan verbruik, ofwel 16kWh per dag, wat zo'n ¤3,50 aan stroom per dag kost.
Als je 188MH/s haalt mine je tegen de huidige difficulty zo'n 0.01286 ETH per dag.
Één ETH zit op ¤250 per stuk tegen huidige koers, dat is ¤3,22 opbrengst per dag.
Je maakt dus ¤0,27 per dag verlies bij de huidige (en stijgende!) difficulty, nog zonder afschrijving van de hardware.
[..]
Leg me uit hoe dat een stuk meer opbrengt dan je spaargeld?
Dat je hardware verkoopt vind ik prima, de prijs is waarschijnlijk ook in orde maar mensen onwaarheden vertellen over het rendement lijkt me niet de manier.
Volgens de profit calculator van Nicehash levert het ¤3 per dag op, dat is nog minder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 14:42 schreef Ethereum het volgende:
[..]
Nicehash levert meer op, daarnaast koop je dit met de verwachting dat crypto weer op z'n oude niveau komt. Dan mine je 20 euro per dag, dat is meer dan 600 per maand
Goed bezig Housekeeperquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:16 schreef Housekeeper het volgende:
Ik vind het prima als jullie wat verder de discussie aangaan met elkaar. Maar dat betekent ook dat dat een beetje gezellig moet blijven. Als dat niet lukt dan moet ik van strategie veranderen en verwijder ik met de grove hand. Neveneffect is dat er dan wel eens een post teveel kan verdwijnen. Het is verder aan jullie
Linkje voor jou: https://whattomine.com/quote:Op dinsdag 4 september 2018 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens de profit calculator van Nicehash levert het ¤3 per dag op, dat is nog minder.
En als je denkt dat crypto weer op z'n oude niveau komt kan je beter rechtstreeks Ethereum kopen (nu het laag staat). Dat is goedkoper dan het minen in een (mogelijk) stijgende markt / difficulty en een binnenkort lager wordende block-reward.
Maar goed, ik geef al aan, het gaat me niet om je waren af te kraken, die zullen prima functioneren.
Het gaat me om je misleidende tekst omtrent de opbrengst.
Prijzen zijn gezakt, opbrengst volgens linkje nu nog 8 cent lager per dag.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:27 schreef Ethereum het volgende:
[..]
Linkje voor jou: https://whattomine.com/
Apparatuur had ik niet eens meegenomen in de berekening, je verdient de stroomkosten momenteel niet eens terug. Derhalve is coins kopen goedkoper.quote:Klopt, als je het zeker zou weten koop je ETH direct, dit is echter minder risicovol omdat de apperatuur z'n waarde grotendeels zal behouden.
Maargoed, lijkt met een prima prijs vergeleken met de MHS
Je bent echt bijzonder (en onnodig) zuur aan het doen... Met dat linkje doelde ik op dat je beter andere coins dan ETH kan minen, dat levert op dit moment meer op. Dat hele verhaal dat je als je aan het minen bent je verlies draait is bullshit. Veel aannames die niet per definitie waar zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Prijzen zijn gezakt, opbrengst volgens linkje nu nog 8 cent lager per dag.
[..]
Apparatuur had ik niet eens meegenomen in de berekening, je verdient de stroomkosten momenteel niet eens terug. Derhalve is coins kopen goedkoper.
Maar je kan er wel leuk op gamen.
Een paar procent meer inderdaad, dus nog steeds verlies.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:04 schreef Ethereum het volgende:
[..]
Je bent echt bijzonder (en onnodig) zuur aan het doen... Met dat linkje doelde ik op dat je beter andere coins dan ETH kan minen, dat levert op dit moment meer op.
Op je spaarrekening krijg je nog geen 1 procent. Het is heel goed mogelijk om met deze rig boven dat rendement uit te komenquote:Op donderdag 6 september 2018 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je claimt in je OP een beter rendement dan op je spaarrekening, dat klopt gewoon niet.
Dat klopt volgens mijn berekeningen nietquote:Op donderdag 6 september 2018 19:25 schreef Ethereum het volgende:
[..]
Op je spaarrekening krijg je nog geen 1 procent. Het is heel goed mogelijk om met deze rig boven dat rendement uit te komen
Videokaarten schrijven nog sneller af dan een auto.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:27 schreef Ethereum het volgende:
dit is echter minder risicovol omdat de apperatuur z'n waarde grotendeels zal behouden.
De videokaarten gaan voor rond de 100 Euro 2e hands, tendens dalend.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:51 schreef PetervdK het volgende:
Het lijkt wel een perpethereum mobile... Eeuwigdurende waarde...
Sorry, kon dit niet laten...![]()
En ik ben de pausquote:Op donderdag 6 september 2018 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
De videokaarten gaan voor rond de 100 Euro 2e hands, tendens dalend.
Voeding brengt afhankelijk van merk en type tussen 50 en 100 Euro op.
Moederbord, processor en wat geheugen paar tientjes.
Nee, eerder een speculant die mis heeft gegokt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |