bedankt! ik gebruik yves rocher natuurlijke shampoo zonder allerlei rotzooi erinquote:Op maandag 3 september 2018 16:22 schreef Roosgeluk het volgende:
je moet ff door de zure appel heen bijten. Het kan daarbij ook helpen om op een andere, minder agressieve (ontvettende) shampo over te stappen.
Ik denk dat je kapster je daarbij goed kan adviseren.
ik ben na de puberteit ook overgestapt van elke dag naar om de dag en de meeste keren ziet het er de tweede dag niet meer jofel uit. Hoezo ff doorbijten, dat doorbijten doe ik al meer dan 25 jaar...quote:Op maandag 3 september 2018 16:22 schreef Roosgeluk het volgende:
je moet ff door de zure appel heen bijten. Het kan daarbij ook helpen om op een andere, minder agressieve (ontvettende) shampo over te stappen.
Ik denk dat je kapster je daarbij goed kan adviseren.
quote:Op maandag 3 september 2018 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben na de puberteit ook overgestapt van elke dag naar om de dag en de meeste keren ziet het er de tweede dag niet meer jofel uit. Hoezo ff doorbijten, dat doorbijten doe ik al meer dan 25 jaar...
nja als je kort haar hebt dan heb je natuurlijk geen last van haar dat sluik wordt, slap, vet hangend enzo. Ik heb lang haar dus ik merk wel dat het slap is en niet meer zo mooi glanst.quote:Op maandag 3 september 2018 16:35 schreef SuperNeger het volgende:
Ik was gewoon elke keer m'n haar als ik douche en ik douche 2 of 3 keer per dag. Is dit echt zo erg?
Heb dan wel kort haar. Gebruik het vooral omdat mijn hoofd zegmaar de plek is waar je het sopje maakt om vervolgens de rest van je leven mee in te smeren.
Gewoon accepteren dat jouw haar niet zo mooi is als dat van fotomodellen. Na een tijdje wordt je haar nou eenmaal vetter.quote:Op maandag 3 september 2018 16:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
nja als je kort haar hebt dan heb je natuurlijk geen last van haar dat sluik wordt, slap, vet hangend enzo. Ik heb lang haar dus ik merk wel dat het slap is en niet meer zo mooi glanst.
gadverdamme wat zal jij een smerige stinkende vette kop hebbenquote:Op maandag 3 september 2018 19:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik was bijna nooit mijn haar. Spoel het gewoon met water. Echt maximaal 3x in de maand met shampoo. Is allemaal onzin. Verkooprommel en praatjes. Gewoon doorzetten, mijne was eerst ook heel vet. Nu nooit meer. En ziet er gewoon goed uit.
Babyshampoo is voor baby’s, die hebben oa een andere huid Ph dan volwassenenquote:
Bouw drastischer af. Om de dag is nog steeds heel erg veel, ik ben van bijna dagelijks wassen naar 2x per week gegaan (dinsdag en zaterdag). Daar tussendoor was ik óf niet, óf spoel ik het alleen uit met water (na het sporten). Ik merk nu wel verschil.quote:Op maandag 3 september 2018 16:15 schreef roos94 het volgende:
Ik ben al jaren gewend om iedere dag mijn haar met shampoo te wassen. Ik merkte wel dat dit niet goed is voor mijn haar dus ben ik bezig met 'afbouwen'.
Als ik mijn haar één dag niet was is het baggervet. Dus bijvoorbeeld: Ik was het maandag ochtend, dinsdag ochtend is het zo vet als roomboter.
Nu probeer ik dat dus af te bouwen naar om de dag wassen, dit doe ik 3 weken, maar er zit nog geen enkel verschil. Ik loop nu steeds de tweede dag met baggervet haar. Hoe lang duurt dit voordat je verschil merkt?
Daarom dacht ik dat ook, niet zo agressief als gewone shampoo waardoor je haar misschien wat minder vet wordtquote:Op maandag 3 september 2018 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Babyshampoo is voor baby’s, die hebben oa een andere huid Ph dan volwassenen
Daarom zegt mijn kapper dat ik juist mooi haar hebquote:Op maandag 3 september 2018 19:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
gadverdamme wat zal jij een smerige stinkende vette kop hebben
no offense
Wat voor verschil merk je?quote:Op maandag 3 september 2018 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bouw drastischer af. Om de dag is nog steeds heel erg veel, ik ben van bijna dagelijks wassen naar 2x per week gegaan (dinsdag en zaterdag). Daar tussendoor was ik óf niet, óf spoel ik het alleen uit met water (na het sporten). Ik merk nu wel verschil.
bij mij werkt droogshampoo voor geen meter, mijn haar wordt er alleen maar viezer van. En shampoo zonder sls heb ik ook geprobeerd, dan is mijn haar met geen mogelijkheid schoon te krijgen, wat een vieze bende werd dat zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:59 schreef viceversa het volgende:
Droogshampoo.
Vermijd sodium lauryl sulfaat.
Soms is het ook gewoon genetisch. Net zoals talproductie van de huid. Je zou nog met voeding kunnen experimenteren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij werkt droogshampoo voor geen meter, mijn haar wordt er alleen maar viezer van. En shampoo zonder sls heb ik ook geprobeerd, dan is mijn haar met geen mogelijkheid schoon te krijgen, wat een vieze bende werd dat zeg.
Misschien werkt het voor anderen, bij mij werkt het allemaal niet, dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik over het algemeen de tweede dag met iets minder fris haar rondloop en heel af en toe was ik het elke dag.
Minder snel vet. Het voelt nu ook echt schoon na wassenquote:
Ah, ik hoopte op voller haar met minder gespleten punten maar dat is dus niet zo?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Minder snel vet. Het voelt nu ook echt schoon na wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |