Had iemand die in de voorspellingen staan?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 00:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had iemand die in de voorspellingen staan?
quote:Op woensdag 26 september 2018 00:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had iemand die in de voorspellingen staan?
Die ligt eerste rang 🤣quote:Op woensdag 26 september 2018 00:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Arme Cookie, zo aan het hijgen
Poes wordt dadelijk bedolven onder pup
Dat koppie ook.quote:Op woensdag 26 september 2018 00:07 schreef Miss_Isis het volgende:
poes Ziva vindt het reuze boeiend allemaal
Dat wordt een prima pleegmamaquote:Op woensdag 26 september 2018 00:07 schreef Miss_Isis het volgende:
poes Ziva vindt het reuze boeiend allemaal
Het piept en wurmelt. Duidelijk een fancy stuk speelgoedquote:Op woensdag 26 september 2018 00:12 schreef maily het volgende:
Ziva twijfelt of het een speeltje is of iets om op te eten
Kraamverzorgster Ziva was duidelijk nog in opleidingquote:Op woensdag 26 september 2018 00:15 schreef Miss_Isis het volgende:
Moesten even naar buiten voor cookie, oma en Ziva bij pup gelaten. pup leeft nog dus goed gegaan gelukkig
Nee hoor nog dezelfde, heb haar alleen op andere plek gelegd. Bleef piepen, wilde niet meer drinken, dus koud. Nu onder lamp en op matje is ze stilquote:Op woensdag 26 september 2018 00:27 schreef maily het volgende:
En nog een pup (andere kleur bandje) ?
Bandje lijkt op cam blauw ipv rood..quote:Op woensdag 26 september 2018 00:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee hoor nog dezelfde, heb haar alleen op andere plek gelegd. Bleef piepen, wilde niet meer drinken, dus koud. Nu onder lamp en op matje is ze stil
By the way: Ze? Kun je dat nu al ontwaren?quote:Op woensdag 26 september 2018 00:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee hoor nog dezelfde, heb haar alleen op andere plek gelegd. Bleef piepen, wilde niet meer drinken, dus koud. Nu onder lamp en op matje is ze stil
Die gaan per hond. Net als per kindquote:Op woensdag 26 september 2018 00:33 schreef _flore het volgende:
Hoe moet dat nou met de geboortedata? Eentje is op een andere dag geboren dan de rest
Ja klopt, denk dat we maar 26-9 gaan aanhouden voor op de stamboomquote:Op woensdag 26 september 2018 00:33 schreef _flore het volgende:
Hoe moet dat nou met de geboortedata? Eentje is op een andere dag geboren dan de rest
Ja, is bij honden direct duidelijk. Geen twijfel over, behalve bij afwijkingen (hermafrodiet oid)quote:Op woensdag 26 september 2018 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
By the way: Ze? Kun je dat nu al ontwaren?
Fijn, solidariteitquote:Op woensdag 26 september 2018 00:37 schreef Sarasi het volgende:
Go Cookie, voor nummer twee!Ik heb een dekentje omgeslagen en ben een wrap in elkaar aan het draaien - ik blijf nog even wakker.
Zo'n vermoeden kreeg ik al ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 00:38 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Fijn, solidariteitnr2 zal waarschijnlijk wel buiten beeld geboren worden, cookie zit buiten de kist naast mij.
Owh tof! Bij katten is dat lastiger..quote:Op woensdag 26 september 2018 00:35 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat we maar 26-9 gaan aanhouden voor op de stamboom
[..]
Ja, is bij honden direct duidelijk. Geen twijfel over, behalve bij afwijkingen (hermafrodiet oid)
Er wordt inmiddels geperst, nr2 zal zich hopelijk binnen afzienbare tijd aandienen!
De natuur laat zich niet dwingen....quote:Op woensdag 26 september 2018 01:02 schreef Miss_Isis het volgende:
sorry Cat, lijkt er op dat pup2 vertraging heeftZe perst wel bij vlagen, maar nog geen pup.
Volgens mij buffert hij veel, geen idee hoe dat komt... en mijn technische kant ligt in bed momenteel dus sorry..quote:Op woensdag 26 september 2018 01:30 schreef Anne het volgende:
Ben ik de enige waarbij de live-beelden het vaker niet dan wel doen?
Ik krijg bijna niks mee.
Ok!quote:Op woensdag 26 september 2018 01:32 schreef Sarasi het volgende:
Nee ik kijk vooral veel naar stilstaand beeld met "BUFFERING" erin, maar goed. Stilstaande puppies > geen puppies.
No problemo.quote:Op woensdag 26 september 2018 01:32 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij buffert hij veel, geen idee hoe dat komt... en mijn technische kant ligt in bed momenteel dus sorry..
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 26 september 2018 01:52 schreef Sarasi het volgende:
Cookie neemt er wel de tijd voor zo.
quote:Op woensdag 26 september 2018 01:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja, vertel mij watik moet al sinds pup1 heel nodig plassen...:')
Ja, die gok durf ik nu ook wel aanquote:Op woensdag 26 september 2018 01:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik durf me inmiddels wel aan een vage voorspelling te wagen dat alles zwart blijft.
Nou, weltrusten dan alvastquote:Op woensdag 26 september 2018 02:14 schreef Sarasi het volgende:
Je bent er maar druk mee zo! Mijn ogen vallen inmiddels toch echt langzaam dicht, dus ik vrees dat ik zo op de (bed)bank in slaap val met de webcam nog aan.
Zwarte puppy's zou je moeten zienquote:Op woensdag 26 september 2018 02:18 schreef Seven. het volgende:
Ik zag alleen zwart, of ben ik dan te ongeduldig? Puppy's
Gelukt! Gods, wat leuk. Ik kijk nog even mee vanuit Spanje en dan ga ik ook slapen, morgen een aantal vergaderingen op het programma.quote:Op woensdag 26 september 2018 02:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Zwarte puppy's zou je moeten zienNu met Cookie er naast, ze is ze aan het poetsen.
Nee dat kan ik zo niet voelen. Het gaat meer op gevoel, nu weet ik vrij zeker dat er nog een lading in zit. Maar ze gaat denk ik eerst even pauzeren als ik het zo inschat; ze is net buiten geweest om te poepen en nu is ze ze uitgebreid aan het poetsen. Als ze echt leeg is of bijna leeg denk ik dat ik dat wel zou kunnen voelen (al is helemaal leeg of nog 1 pup soms ook lastig, omdat een lege, krimpende baarmoeder soms voelt als nog een pup).quote:Op woensdag 26 september 2018 02:19 schreef Sarasi het volgende:
Heb je nu ook 't gevoel dat je beter weet of kunt inschatten hoeveel het er worden? Of is 't zo halfleeg niet makkelijker te voelen?
Hoe weet je dan zeker of het "goed" is of dat je er misschien toch hulp bij moet halen voor de laatste? Bij koeien is 't makkelijker, arm erin en voelen, maar dat lijkt me bij een hond toch wat krap.quote:Op woensdag 26 september 2018 02:23 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee dat kan ik zo niet voelen. Het gaat meer op gevoel, nu weet ik vrij zeker dat er nog een lading in zit. Maar ze gaat denk ik eerst even pauzeren als ik het zo inschat; ze is net buiten geweest om te poepen en nu is ze ze uitgebreid aan het poetsen. Als ze echt leeg is of bijna leeg denk ik dat ik dat wel zou kunnen voelen (al is helemaal leeg of nog 1 pup soms ook lastig, omdat een lege, krimpende baarmoeder soms voelt als nog een pup).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |