Nee, dat zou een beetje raar zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je er naderhand toch ook geen salade van.
Nou dan.quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat zou een beetje raar zijn.
Ja, die 10 minuten extra zijn helemaal kut.quote:
En dan is de race nog wel een uur eerder dan de nieuwe tijd.quote:
Die wil ik er juist uit hebben, dan doe ik goede zaken.quote:Op zondag 16 september 2018 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Doe maar een mooie klapper in het begin, maar laat Ves en Vet er even in als het kan.
Jij doet het al goed genoeg.quote:Op zondag 16 september 2018 14:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die wil ik er juist uit hebben, dan doe ik goede zaken.
lief doenquote:
Ze moeten nog heel veel rondjes.quote:Op zondag 16 september 2018 14:17 schreef yvonne het volgende:
Maar ondertussen is Vettel wel Max voorbij.
Die komt er ook niet zomaar weer voorbij, moet maar vechten voor P3 dan, en hopen op een fout.quote:Op zondag 16 september 2018 14:17 schreef yvonne het volgende:
Maar ondertussen is Vettel wel Max voorbij.
ja, is bij Singapore echt mooi.quote:
Ja een veel leuker stratencircuit om naar te kijken dan Monaco eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2018 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sowieso wel een mooi circuit, niet zo smakeloos als het merendeel tegenwoordig is.
Want?quote:Op zondag 16 september 2018 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton gaat voor een 1-stopper, nu hoop ik nog harder dat die regen doorzet.
Verstappen ook wel denk ik, misschien zelfs wel met USquote:Op zondag 16 september 2018 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton gaat voor een 1-stopper, nu hoop ik nog harder dat die regen doorzet.
Omdat die dan weer naar binnen moet.quote:
En dit.quote:
Iedereen zijn pitstrategie is dan verneukt dus het zou niet zoveel moeten uitmaken, het geeft alleen voordeel aan de eckte regenrijders. Dus HAM zou het geen centje pijn doen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan krijgt hij het erg lastig met die 1 stopper
Ja maar ik bedoel met een 1 stopper gaat hij ook niet naar regenbanden.quote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen zijn pitstrategie is dan verneukt dus het zou niet zoveel moeten uitmaken, het geeft alleen voordeel aan de eckte regenrijders. Dus HAM zou het geen centje pijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |