0,1 dan misschien. Ter Stegen is op elk willekeurig moment in de loopbaan van Cillessen de betere geweest. Cillessen moet ook in elk interview heel vaak zeggen dat hij 'met de wereldtop traint' om deze keuze enigszins te kunnen verantwoordenquote:Op zondag 9 september 2018 11:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn kansen waren niet 0,0. Ter Stegen zat het jaar ervoor nog veel op de bank en was geen grote zekerheid toen hij wel speelde.
noem eens een naam danquote:Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In ieder geval iemand met ambitie? Wij hebben gewoon iemand op goal staan die met z'n volle verstand een contract ondertekende welke hem 4 jaar van bankzitten verzekerdeDan heb je of dollartekens in je ogen, of een totaal gebrek aan ambitie.
Zoet natuurlijk. Veel meer keuze is er niet. Maar iemand op goal zetten die in 4 jaar tijd een handjevol wedstrijden keept is gewoon belachelijk. En nee, dat heeft niks met clubvoorkeur o.i.d. te maken, als Ajax een goede Nederlandse keeper op goal had was dat wat mij betreft ook prima.quote:
Waarschijnlijk verantwoord zijn bankrekening wel het één en ander.quote:Op zondag 9 september 2018 12:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
0,1 dan misschien. Ter Stegen is op elk willekeurig moment in de loopbaan van Cillessen de betere geweest. Cillessen moet ook in elk interview heel vaak zeggen dat hij 'met de wereldtop traint' om deze keuze enigszins te kunnen verantwoorden
we hadden het dus net over een andere keeper dan cillessen of zoet, want die laatste was ook niet veel soeps tijdens zijn interlands. dat heeft cillessen toch een stuk beter gedaan.quote:Op zondag 9 september 2018 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zoet natuurlijk. Veel meer keuze is er niet. Maar iemand op goal zetten die in 4 jaar tijd een handjevol wedstrijden keept is gewoon belachelijk. En nee, dat heeft niks met clubvoorkeur o.i.d. te maken, als Ajax een goede Nederlandse keeper op goal had was dat wat mij betreft ook prima.
En dat is ook prima, zijn keuze. Maar om dan iemand op goal te zetten die 4 jaar van zijn carrière door de put spoelt is een ander ding.quote:Op zondag 9 september 2018 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verantwoord zijn bankrekening wel het één en ander.
dat tekent toch het gebrek aan progressie bij Zoet hoe lullig het ook isquote:Op zondag 9 september 2018 12:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dat is ook prima, zijn keuze. Maar om dan iemand op goal te zetten die 4 jaar van zijn carrière door de put spoelt is een ander ding.
Nou dat denk ik niet. Ik vond Cillessen voorheen veel beter dan Zoet, maar die heeft zich in de afgelopen 4 jaar wel echt ontwikkeld tot een stabiele keeper. Cillessen nu en Cillessen 4 jaar geleden maakt weinig verschil. Daarnaast is het verschil in kwaliteit nou niet mega ofzo, dan zou ik altijd kiezen voor iemand die wekelijks speelt (en tevens een boodschap geven aan mensen die voor de zak met geld kiezen).quote:Op zondag 9 september 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat tekent toch het gebrek aan progressie bij Zoet hoe lullig het ook is
dus nu is Zoet bijna zo goed as iemand die 10 wedstrijden per jaar speelt? Blijft natuurlijk moeilijk vergelijken en ik denk dat hij het voordeel van de twijfel zou krijgen als de marge werkelijk zo klein zou zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Ik vond Cillessen voorheen veel beter dan Zoet, maar die heeft zich in de afgelopen 4 jaar wel echt ontwikkeld tot een stabiele keeper. Cillessen nu en Cillessen 4 jaar geleden maakt weinig verschil. Daarnaast is het verschil in kwaliteit nou niet mega ofzo, dan zou ik altijd kiezen voor iemand die wekelijks speelt (en tevens een boodschap geven aan mensen die voor de zak met geld kiezen).
Haha, ja goeie..quote:Op zondag 9 september 2018 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen traint wel met Messi en Suarez, en daarvoor met Neymar. Daar wordt hij wellicht beter van dan in de basis staan van Barcelona en nooit wat te doen krijgen.
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?quote:Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In ieder geval iemand met ambitie? Wij hebben gewoon iemand op goal staan die met z'n volle verstand een contract ondertekende welke hem 4 jaar van bankzitten verzekerdeDan heb je of dollartekens in je ogen, of een totaal gebrek aan ambitie.
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.quote:Op zondag 9 september 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?
Zoet laat echt niets zien in Oranje en verder kom je dan uit bij types als Vorm en Krul, die bij hun clubs volgens mij ook niet basiswaardig zijn gebleken.
Zoet of Cillessen dus en beide hebben van Koeman eerlijke kansen gehad. En iedereen zonder stront in de ogen zou naar aanleiding daarvan voor Cillessen kiezen.
En dan dat gelul over ambitie, daar kan ik niks mee. Misschien was Cillessen wel te ambitieus toen hij voor Barca ging. Of misschien vond hij een paar jaar trainen met de allerbesten wel een goede opmaat voor een stap naar een basisplaats bij een mooie Europese subtopper.
Hij is nu gewoon onze beste keeper, niet ideaal dat hij bij zijn club tweede keuze is, dat klopt. Maar ik zie geen logisch alternatief.
Wie kiest voor de beste snapt topsport. Nu is daadwerkelijk alles gezegd.quote:Op zondag 9 september 2018 15:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.
Allebei prima keepers, maar gewoonweg geen top. Alles is nu wel gezegd. Wie Zoet zegt snapt topsport en wie Cillessen zegt niet.
slechts een handvol interlands waarvan grootste gedeelte vriendschappelijk. niet dusquote:Op zondag 9 september 2018 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toentertijd wel hoger aangeschreven dan Cillesen,het keepertje van Ajax..
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.quote:Op zondag 9 september 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?
Zoet laat echt niets zien in Oranje en verder kom je dan uit bij types als Vorm en Krul, die bij hun clubs volgens mij ook niet basiswaardig zijn gebleken.
Zoet of Cillessen dus en beide hebben van Koeman eerlijke kansen gehad. En iedereen zonder stront in de ogen zou naar aanleiding daarvan voor Cillessen kiezen.
En dan dat gelul over ambitie, daar kan ik niks mee. Misschien was Cillessen wel te ambitieus toen hij voor Barca ging. Of misschien vond hij een paar jaar trainen met de allerbesten wel een goede opmaat voor een stap naar een basisplaats bij een mooie Europese subtopper.
Hij is nu gewoon onze beste keeper, niet ideaal dat hij bij zijn club tweede keuze is, dat klopt. Maar ik zie geen logisch alternatief.
quote:Op zondag 9 september 2018 19:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.
Allebei prima keepers, maar gewoonweg geen top. Alles is nu wel gezegd. Wie Zoet zegt snapt topsport en wie Cillessen zegt niet.
Money, money, moneyquote:Op zondag 9 september 2018 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
Hoogtijd dat de competitie weer begint. Kunnen we eindelijk Guti zien shinen. Nations LeagueWat is dat dan weer voor UEFA gedrocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |