SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk snel bijleesgelegenheid!Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief gek lachje van moeders
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is helemaal perfect, lijkt zo erg op haar jongste broertje dat ik haar regelmatig Js noem en is bijzonder goed gelukt al zeg ik zelf![]()
Dus, we gaan eens kijken hoe een baby ook al weer werkt![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:44 schreef Loj het volgende:
Hoi!
Meld!
Sinds vrijdagavond met LiPrecies dit heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is helemaal perfect, lijkt zo erg op haar jongste broertje dat ik haar regelmatig Js noem en is bijzonder goed gelukt al zeg ik zelf![]()
Dus, we gaan eens kijken hoe een baby ook al weer werkt, O lijkt ook zo op zijn zus dat ik hem vaak per ongeluk bij haar naam noem
Nogmaals gefeliciteerd!
Jentin wat ontzettend balen zeg... Mag hopen dat ze het snel en netjes oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 20 minuten later deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werk jij?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei, waarom moest ze zo huilen Exode?
Klagen hielp hier, 2x 3 uur achter elkaar geslapen. Voor veel mensen niet veel, maar hier een wereld van verschil. Daarna ook nog hier en daar een half uur geslapen. En nu ligt meneer alweer in bed.
Nee, heb de luxe dat ik een tijd voltijd thuis kan zijn. Ofwel, of dat een luxe is weet ik niet. Zo langzamerhand krijg ik wel weer zin in werken.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Werk jij?![]()
Lijkt mij namelijk echt onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |