Oei en al aan de rauwe zalm? (geen kritiek, ik heb geen verstand van kinderen). Leuke leeftijd welquote:
gewoon happie om te proevenquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oei en al aan de rauwe zalm? (geen kritiek, ik heb geen verstand van kinderen). Leuke leeftijd wel(logopedist in opleiding). Veel drinken beiden
Negeerde de kat je? Diep beledigd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
vandaag de kat weer opgehaald na ruim een maand
die was not amused met ons
ja lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Negeerde de kat je? Diep beledigd?
Je zal moeite moeten dan om hem weer voor je te winnen Inso. Een kat kan dit best ff volhoudenquote:
hij gaat de hele tijd bij de ledikant slapen lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal moeite moeten dan om hem weer voor je te winnen Inso. Een kat kan dit best ff volhouden
Geweldig he, kattenquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
hij gaat de hele tijd bij de ledikant slapen lol
afgezonderd van ons
Heb jij ook huisdieren Child?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws arme jullie
Waarom was hij zolang weg?
Ik ben heel saai. Nee, ik woon in een studio van 40m², zou graag een cavia willen, maar dat kan niet hierquote:
was bijna een maand in polen bij familie op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2018 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws arme jullie
Waarom was hij zolang weg?
Oh...dat klinkt niet verkeerd. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar mag ik vragen wat je voor werk doet?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
was bijna een maand in polen bij familie op vakantie
en daarna klein weekje naar azie voor werk
nu weer lekker thuis