Oei en al aan de rauwe zalm? (geen kritiek, ik heb geen verstand van kinderen). Leuke leeftijd welquote:
gewoon happie om te proevenquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oei en al aan de rauwe zalm? (geen kritiek, ik heb geen verstand van kinderen). Leuke leeftijd wel(logopedist in opleiding). Veel drinken beiden
Negeerde de kat je? Diep beledigd?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
vandaag de kat weer opgehaald na ruim een maand
die was not amused met ons
ja lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Negeerde de kat je? Diep beledigd?
Je zal moeite moeten dan om hem weer voor je te winnen Inso. Een kat kan dit best ff volhoudenquote:
hij gaat de hele tijd bij de ledikant slapen lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal moeite moeten dan om hem weer voor je te winnen Inso. Een kat kan dit best ff volhouden
Geweldig he, kattenquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
hij gaat de hele tijd bij de ledikant slapen lol
afgezonderd van ons
Heb jij ook huisdieren Child?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws arme jullie
Waarom was hij zolang weg?
Ik ben heel saai. Nee, ik woon in een studio van 40m², zou graag een cavia willen, maar dat kan niet hierquote:
was bijna een maand in polen bij familie op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2018 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws arme jullie
Waarom was hij zolang weg?
Oh...dat klinkt niet verkeerd. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar mag ik vragen wat je voor werk doet?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
was bijna een maand in polen bij familie op vakantie
en daarna klein weekje naar azie voor werk
nu weer lekker thuis
Nee, jammer is dat he? Aan de andere kant als je een huisdier hebt, kun je moeilijk weg. Moet je altijd iets goeds regelen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben heel saai. Nee, ik woon in een studio van 40m², zou graag een cavia willen, maar dat kan niet hier
Kat wel makkelijker dan toen we vroeger hond hadden merk ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat he? Aan de andere kant als je een huisdier hebt, kun je moeilijk weg. Moet je altijd iets goeds regelen.
Ja klopt, en dat houdt me ook tegen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat he? Aan de andere kant als je een huisdier hebt, kun je moeilijk weg. Moet je altijd iets goeds regelen.
Ja, dan kan het eigenlijk niet he?quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat houdt me ook tegen hoorIk ben niet helemaal fris in de bol en soms een tijdje opgenomen en dat maakt huisdieren lastig
Nee kloptquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan kan het eigenlijk niet he?
En dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee kloptAch zonder ben ik ook gelukkig
Aws... wat zielig en lief! Wat goed dat je Poezepoes in huis genomen hebt... Onbegrijpelijk dat iemand een kater laat rondzwerven...quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste.
Ik heb zelf een zwervertje. Inmiddels al weer paar jaar besef ik. Die kwam hier in vetpotjes voor de vogels hengelen met zijn pootje. Helemaal uitgemergeld en vreselijk schuw. Heb eten voor hem buiten gezet en dat at hij op als ik weer naar binnen ging. Heeft bijna jaar geduurd voor hij binnen durfde komen. En dan nog met de achterdeur op een kier zodat hij altijd meteen weg kon als hij bang werd. Heb uren met hem buiten op het bankje in de tuin gezeten in de kou en op een dag legde hij zijn pootje op mijn been. Heb moeten huilen zo ontroerend was dat, want hij vertrouwde niets en niemand. Nu ligt hij soms eerder in bed dan ik en is de baas in huis
Hij heeft ook een naam die niet bij hem past want ik noemde hem Poezepoes terwijl na een bezoek aan de dierenarts (wat een verhaal op zichzelf is, want hij vloog daar in de gordijnen en haalde de hand van de arts open) bleek dat het een katertje is. Dus eigenlijk best beledigend voor hemMaar goed, lang verhaal. Zou hem voor geen goud meer willen missen. En ik heb het idee hij ons ook niet.
Nog anderhalf jaar en dan ben ik afgestudeerdquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
wat leuk zeg logopedist
ik heb zelf ook JAREN bij logopedist gelopen
Goed bezig! Mooi beroepquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar en dan ben ik afgestudeerdAlleen de stages nog. Alle theorie binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |