twitter:SakuraiMichi twitterde op zaterdag 01-09-2018 om 16:43:10Finnish commentator goes crazy when Kimi snatches the pole position. https://t.co/jfI9hoOO5m reageer retweet
Het is nog geen yohee, yohoo, yo-fucking-hoo *met tranen in de stem*quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:57 schreef Gehrman het volgende:
twitter:SakuraiMichi twitterde op zaterdag 01-09-2018 om 16:43:10Finnish commentator goes crazy when Kimi snatches the pole position. https://t.co/jfI9hoOO5m reageer retweet
Kimi weet dat ie Seb voor moet laten in de race..quote:Op zondag 2 september 2018 04:20 schreef MakkieR het volgende:
De vreugde van Raikkonen na zijn poleposition, geweldig. Ze zijn op de crematie nog vrolijker dan dat Kimi dat was.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:15 schreef franske19 het volgende:
Coureurs die zeiken om andere coureurs. Jankballen ga racen.
Ik zou er liever mee rondcruisen dan met mijn Volkswagen.quote:Op zondag 2 september 2018 10:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding is het eigenlijk
Wou net zeggen, vooral de achterkant ziet er niet uit.quote:Op zondag 2 september 2018 10:28 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding is het eigenlijk
Dat denk ik nietquote:Op zondag 2 september 2018 10:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou er liever mee rondcruisen dan met mijn Volkswagen.
De laatste keer dat ik Kimi zo blij zag is al even geleden.quote:Op zondag 2 september 2018 04:20 schreef MakkieR het volgende:
De vreugde van Raikkonen na zijn poleposition, geweldig. Ze zijn op de crematie nog vrolijker dan dat Kimi dat was.
Hij weet dat hij moet vertrekken bij Ferrari.quote:Op zondag 2 september 2018 04:20 schreef MakkieR het volgende:
dan kun je de zege gelijk wel aan Hamilton geven ...quote:Op zondag 2 september 2018 12:08 schreef SnowOokami het volgende:
Het miezert hier op Monzaen er zit na 14:00 nog regen aan te komen zo op de radar te zien.
Alsof Raikkonen het gaat verpesten.quote:Op zondag 2 september 2018 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan kun je de zege gelijk wel aan Hamilton geven ...
Leuk, zo’n live beleving meekrijgen. 👍quote:Op zondag 2 september 2018 12:08 schreef SnowOokami het volgende:
Het miezert hier op Monzaen er zit na 14:00 nog regen aan te komen zo op de radar te zien.
top, nu nog een Bottas Hamilton crash en het wordt feestquote:Op zondag 2 september 2018 12:08 schreef SnowOokami het volgende:
VET + HAM, zodat het kampioenschap nog een 3-way kan worden.quote:Op zondag 2 september 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
top, nu nog een Bottas Hamilton crash en het wordt feest
ook prima maar dan wordt het daar geen feestquote:Op zondag 2 september 2018 12:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
VET + HAM, zodat het kampioenschap nog een 3-way kan worden.
Waar? Zege voor Raikkonen en Monza gaat platquote:Op zondag 2 september 2018 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook prima maar dan wordt het daar geen feest
maar z'n puntjes wel belangrijkquote:Op zondag 2 september 2018 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? Zege voor Raikkonen en Monza gaat plat
Vettel is veel minder geliefd.
quote:Op zondag 2 september 2018 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? Zege voor Raikkonen en Monza gaat plat
Vettel is veel minder geliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |