Jos B ookquote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
Coronel - "Ik hou sowieso van jonge jongens"
Dat verklaart zijn absurde obsessie met maxiequote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
Het publiek ging lachenquote:Op zondag 2 september 2018 14:19 schreef Zorro het volgende:
Die tattoo bob? Dat is die dude van Di-rect.quote:
Tom Coronel.quote:
Ik vermoed dat heel wat van zijn concullega's hetzelfde over hem denken.quote:Op zondag 2 september 2018 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
hehehe, 'can't wait for alonso to retire'
Die halve bij ziggo op de bank. Wat een malloot.quote:Op zondag 2 september 2018 14:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die tattoo bob? Dat is die dude van Di-rect.
zo ongeveer ja. Ondertussen loopt er van alles langs waar interessante vragen aan gesteld kunnen wordenquote:Op zondag 2 september 2018 14:50 schreef Zorro het volgende:
Gridwalk Jack: Ik loop wat rond op de grid en praat in mijn eentje de tijd wat vol.
Waren in de omgeving wel een paar buien te zien op de radarquote:
Volgens Robert had MAG de schuld.quote:Op zondag 2 september 2018 14:53 schreef opgebaarde het volgende:
Dat incident tussen Magnussen en Alonso, daar zit de Ziggo studio toch helemaal naast die de schuld bij Alonso legde
Heb jij nog ergens een linkje naar een F1TV stream? Die lopen tenminste niet zo achterquote:
klopt, behalve morning loopt redelijkquote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer een goede stream te vinden maar het is overal buffer buffer buffer
quote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer een goede stream te vinden maar het is overal buffer buffer buffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ah gelukkig toch iemand met verstand. En dan heb ik dat ook nog eens genegeerd, ik ga de hoek van de kamer van dichtbij bekijkenquote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Volgens Robert had MAG de schuld.
Neuh. Ik heb een stuk of 7 verschillende open staan en ze hebben allemaal gezeik dit weekend. Bufferen, stutteren, etc. Die van MS zijn nog het minst slecht op het momentquote:Op zondag 2 september 2018 14:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens een linkje naar een F1TV stream? Die lopen tenminste niet zo achter
quote:Op zondag 2 september 2018 14:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Wat moet je in hemelsnaam met 7 streams?quote:Op zondag 2 september 2018 14:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een stuk of 7 verschillende open staan en ze hebben allemaal gezeik dit weekend. Bufferen, stutteren, etc. Die van MS zijn nog het minst slecht op het moment
Gifjesgenot.quote:Op zondag 2 september 2018 14:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met 7 streams?
Ja, beetje jammer is het welquote:Op zondag 2 september 2018 14:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een stuk of 7 verschillende open staan en ze hebben allemaal gezeik dit weekend. Bufferen, stutteren, etc. Die van MS zijn nog het minst slecht op het moment
Live cappen, ook zonder replays. Heb ze allemaal "staggered" staan. Dus eentje op +5sec delay, +10, +15, etc. Dan nog een paar dubbel op +10 voor als een stream eruit plopt. Etc.quote:Op zondag 2 september 2018 14:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met 7 streams?
Omdat ziggo kut is.quote:Op zondag 2 september 2018 15:00 schreef Goudenvis het volgende:
Waarom niet gewoon op tv kijken dan?
Ware pro ditquote:Op zondag 2 september 2018 15:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Live cappen, ook zonder replays. Heb ze allemaal "staggered" staan. Dus eentje op +5sec delay, +10, +15, etc. Dan nog een paar dubbel op +10 voor als een stream eruit plopt. Etc.
Als er dan wat gebeurd, kan ik nog voordat er een replay komt (of als er geen replay is) meteen cappen.
Geen ziggo meer, zitten tegenwoordig bij Caiway. En weiger te betalen voor ziggosport, daar is de uitzending te matig voor en verder kijk ik geen sporten die ze uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2018 15:00 schreef Goudenvis het volgende:
Waarom niet gewoon op tv kijken dan?
Die met de recepten in de naam werkt hier prima ja.quote:Op zondag 2 september 2018 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, behalve morning loopt redelijk
Heldquote:Op zondag 2 september 2018 15:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Live cappen, ook zonder replays. Heb ze allemaal "staggered" staan. Dus eentje op +5sec delay, +10, +15, etc. Dan nog een paar dubbel op +10 voor als een stream eruit plopt. Etc.
Als er dan wat gebeurd, kan ik nog voordat er een replay komt (of als er geen replay is) meteen cappen.
Crazy...quote:Op zondag 2 september 2018 15:04 schreef Mansjester het volgende:
Eindelijk Kimi opgerot hopelijkMatige coureur en vervelende guy
waar naar toe?quote:Op zondag 2 september 2018 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens RD mag Kimi weg bij Ferrari
Doornbos is de enige in die studio de er nog een beetje wat van kan...quote:
Gaan geruchten dat Leclerc getekend heeft voor de dood van Marchionnequote:Op zondag 2 september 2018 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens RD mag Kimi weg bij Ferrari
quote:Op zondag 2 september 2018 15:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daarom mocht ik hem.quote:Op zondag 2 september 2018 15:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doornbos is de enige in die studio de er nog een beetje wat van kan...
Je hebt vorig seizoen niet gepost hier?quote:Op zondag 2 september 2018 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand voorspelt ooit dat Max gaat uitvallen hehe
Over Kimi? Staat op alle sitesquote:Op zondag 2 september 2018 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie op reddit nergens geruchten over wat ze bij ziggo zeiden
quitter.quote:Op zondag 2 september 2018 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik ga lekker irl rondjes rijden. Kom me om 19:00 wel melden in een eindeloze discussie![]()
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2018 15:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Vandaag ben ik voor Kimi, Go Kimi!
Gewoon vol er in rammen en je meta image op bouwenquote:Op zondag 2 september 2018 15:09 schreef Mothzor het volgende:
Max en Grosjean.. Ben benieuwd, heb er een hard hoofd in voor de eerste twee chicanes.
En Bottas...quote:Op zondag 2 september 2018 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Ben een beetje bang voor Grosjean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |