Ja die kun je mooi afkappen en in de koffie weer zachtroerenquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:33 schreef I. het volgende:
[..]
Druipgrotten.Groot fan van. Helemaal als het één en ander dan een beetje uitdroogt en er daadwerkelijke stalactieten ontstaan.
Ff stokbroodje erbij afbakken lekker soppen, ik doe vaak rode uien net iets scherperquote:
Heerlijk. Koffie met sliertjes, klontjes en bonkjes.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die kun je mooi afkappen en in de koffie weer zachtroeren
Nu heb ik echt zin in hacheequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff stokbroodje erbij afbakken lekker soppen, ik doe vaak rode uien net iets scherper![]()
![]()
gadverdamme iquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:35 schreef I. het volgende:
[..]
Heerlijk. Koffie met sliertjes, klontjes en bonkjes.
Ja lekker man ff 4/5 uur stoven hoppa !!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef I. het volgende:
[..]
Zo dan, dat zijn wel flinke stukken ui
Al getrouwd zeker ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan niet wachten
[..]
jajaja jij viespeuk
Ja of juist welquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als ik getrouwd was zat ik niet op dit tijdstip op FOK!
Of je hebt gewoon geen zin vanmiddag naar schoonmoeders te gaan !quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dan zou ik wel een huwelijkscrisis hebben denk ik
dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen zin vanmiddag naar schoonmoeders te gaan !
Ja,quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat kan ook nog natuurlijk![]()
of gewoon geen zin om tijd te spenderen met mijn luie man
Een beetje vies is lekker.quote:
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja lekker man ff 4/5 uur stoven hoppa !!!
Jawel man heerlijk zacht...boterzacht vlees wel van de slager natuurlijk,flesje oudbruin erdoor, pa van die groene bladeren hoe heten die dingen ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef I. het volgende:
[..]
Een beetje vies is lekker.
[..]
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?Zoveel gaan ze niet krimpen toch?
laurierquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jawel man heerlijk zacht...boterzacht vlees wel van de slager natuurlijk,flesje oudbruin erdoor, pa van die groene bladeren hoe heten die dingen ?
Scheut ketjap,
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
En zaterdagnacht ook niet de kroeg in ?
neeequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:49 schreef I. het volgende:
[..]
Een beetje vies is lekker.
[..]
En dan die grote stukken er wel weer uit toch? Of op z'n minst kleiner gehakt?Zoveel gaan ze niet krimpen toch?
Ja !! Wanneer samen koken ?quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
laurier
[..]
waarschijnlijk wel
[..]
neee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |