mja misschien houdt het dan wel opquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:07 schreef wollah het volgende:
[..]
iddhet wordt steeds erger. Dit gaat nog een keer goed fout als het zo doorgaat
waarom post jij hier?quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:08 schreef oranjevogel1 het volgende:
waarom posten mensen in dit topic?
Zou fijn zijn. Maar dat gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja misschien houdt het dan wel op
Hoezo? Heb je niet opgelet?quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Om dat te vragen.Sinds wanneer ben jij mod?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Om dat te vragen.Sinds wanneer ben jij mod?
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopicsquote:
Niet standaard het MED / MED Volgtopic topic volgen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 03:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopics
Thanks die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:12 schreef I. het volgende:
[..]
Niet standaard het MED / MED Volgtopic topic volgen.
ik denk een maandje nuquote:
Dat is wel waar ja. De teringquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent zo populair dat die MED gewoon verdween uit Nieuwe Topics door al die ontgroeningstopics
onz is wel rustig genoeg met hier en daar iets geks somsquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:16 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
en? Begint het al te vervelen?
slaap zacht jongemanquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:17 schreef wollah het volgende:
Maar ik ben kapoet. Was weer gezellig allen. Ik ga slapen. Trusten allen
Trustenquote:Op zaterdag 1 september 2018 03:17 schreef wollah het volgende:
Maar ik ben kapoet. Was weer gezellig allen. Ik ga slapen. Trusten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |