Lekker mang dat zijn de mooie verhalenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, jaartje of 16 geleden. Neu. Werd wakker op een bankje ergens.
Mis het ook echt niet, heb het nu 2,5 jaar niet gehad. Ik blow alleen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik snap elke keer weer waarom goed bezig
[..]![]()
Komquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa doe. Zou ook wel willen eigenlijk
Lekker bezigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:25 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Aait lekker man
En ja goed maar dronken, net tussem drugs mensjes gezeten doen alsof ik G op had maar ze hadden niets door
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermisquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Lekker mang dat zijn de mooie verhalen
Ik jad geaag gerolen, maar helaas kan ik niet meer blowenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mis het ook echt niet, heb het nu 2,5 jaar niet gehad. Ik blow alleen.
Okok, gaan we dit zaakje eens even goed recht zetten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is goed. Zie je 4 uur in het parkje. Be there
in je uppie?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermis![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer in Salou gehad, kon ik het hotel niet meer vinden. Had ik de hele nacht rondjes gelopen rondom de kermis![]()
Bah bah bahquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef wollah het volgende:
[..]
geen zorgen ik neem dan een slokje bad en het water is weer schoon
Ik zal als ik jou was zeker even je zaakje goed recht zettenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Okok, gaan we dit zaakje eens even goed recht zetten.
Ja maarja jullie zijn dan ook de kers ip se taart van de samenlevigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:27 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker bezigJammer dat we het hier wel snel door hebben hé.
Waar woon jij eigenlijk? Vast niet in het westen anders was je wel gekomen toen ik verdwaald waaquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen maar je woont letterlijk aan andere kant van het land
Ik begreep er echt geen reet meer van heh. Ik schijn tegen een vriend gezegd te hebben dat de kermis fucking groot was en dat er geen eind aan kwamquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dit doet me denken aan dat rondjes lopen video 😂
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was zeker even je zaakje goed recht zetten
Ik reed om toen. Ik ben te stads om buiten het westen te wonenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk? Vast niet in het westen anders was je wel gekomen toen ik verdwaald waa
gaat dat niet vanzelf dan?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?Man man.. Ik blijf bezig met recht leggen. Niet te doen.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja maarja jullie zijn dan ook de kers ip se taart van de samenlevig
Oftewel geen partij. Oneerlijk
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep er echt geen reet meer van heh. Ik schijn tegen een vriend gezegd te hebben dat de kermis fucking groot was en dat er geen eind aan kwam
Klinkt wel erg vervelend.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Hangt m'n zaakje weer scheef ja?Man man.. Ik blijf bezig met recht leggen. Niet te doen.
Nee joh, glijdt constant m'n broekspijp in.. Met een beetje geluk drukt ie weer in m'n knieholte, dan weet ik dat het weer zover is, maar af en toe haalt ie dat net niet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat dat niet vanzelf dan?
Voed bezigquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef I. het volgende:
[..]! We zijn gewoon te alert, niet eerlijk.
ik voel je probleem bro.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, glijdt constant m'n broekspijp in.. Met een beetje geluk drukt ie weer in m'n knieholte, dan weet ik dat het weer zover is, maar af en toe haalt ie dat net niet.
Dagquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
man man manquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de rest van de groep was op het strand.
echt he, man man man. Wat was ik de weg kwijtquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dat is niet heel gek als je rondjes blijft lopen
[..]
Klinkt wel erg vervelend.
Groningen is wel een leuk stadjequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik reed om toen. Ik ben te stads om buiten het westen te wonen
Goed plan man.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
echt he, man man man. Wat was ik de weg kwijt
Challassssquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Voed bezig
Ik ga coma nu
Doei fijne avond *O^
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Dat is niet heel gek als je rondjes blijft lopen
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloedquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]kan gebeuren hoor. Zijn stiekem wel de mooiere avonden
Het leven met een stoma gaat niet over rozen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik voel je probleem bro.
Ik vind dat niet zo heel gekquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:34 schreef wollah het volgende:
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloed
Heel gek
jepquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:34 schreef wollah het volgende:
[..]
mooiste avonden zijn eigenlijk altijd onder invloed
Heel gek
Godverdommequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen maar je woont letterlijk aan andere kant van het land
Walking fridge aanschaffen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver mn drinken is al een tijdje op maar ik zit zo comfi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |