ja man chille teamleider altijd op zondag die gaat elke halfuur buiten peukje roken ga ik er gewoon bij staan beetje praten makkelijk verdienen manquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat houden ze er wel goed in heh die 200% op zondag.
lolquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef wollah het volgende:
[..]
ja man chille teamleider altijd op zondag die gaat elke halfuur buiten peukje roken ga ik er gewoon bij staan beetje praten makkelijk verdienen man
ik wil ze ook wel persoonlijk komen langsbrengen dan zijn ze een soort van gratis hihiquote:
Wat zijn aahtjes?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Frikandel speciaal dan met aahtjes
Ja, daar mag het wel bijquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Frikandel speciaal dan met aahtjes
Zolang jr maar niet verdwaald raakt in weilanden. Dan moet ik je weer opkomen halen met mijn scootmobielquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef wollah het volgende:
[..]
ik wil ze ook wel persoonlijk komen langsbrengen dan zijn ze een soort van gratis hihi
niks mis met viesdikquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, daar mag het wel bijVanavond nog op
#viesdik
Buhhh ik houd niet van huilenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef wollah het volgende:
[..]
die doorzichtige dingen waarvan je moet huilen als je ze snijdt
Ben nog steeds boos op je dat me niet kwam reddenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang jr maar niet verdwaald raakt in weilanden. Dan moet ik je weer opkomen halen met mijn scootmobiel
nepperd!quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef wollah het volgende:
Weet ik veel ik ben toch geen eckte hagenees
Ja maar nu weet je dat je jezelf kan reddenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ben nog steeds boos op je dat me niet kwam redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |