LEXIEquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso wordt nog steeds badend in het zweet wakker van Lex Immers
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat dat betreft was ik vrij zeker dat Weghorst zou komen.
Wat is die slecht zeg.
Bij ADO houden ze in principe ook niet van voetbalquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Heel genante persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Niveauverschil. Prima 'clubvoetballer' zou JD zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij ado een cultheld. Man man man
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LEXIE
Ik bedoel. En terecht.
[..]
Ik mis hem enorm in het Nederlands voetbal. Was een leuke jongen
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heel genante persoonlijkheid.
Vooral na de bekerfinalee
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes pratenquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die jongen was toch 1 grote act
Ik moest nog net niet kotsen van die camerabeelden na de bekerfinalequote:
Mijn vader laat mij graag schijtlolligheden op youtube zien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je hem gezien bij zijn debuut vorig weekend?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]Hij is gewoon enorm toegewijd
[..]
Nee. Hij ging ook bij bejaardentehuizen langs. Beetje met oudjes praten
Kan ie ze een hoek geven zekerquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Hoezo is dat echt vreemd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt Kramer wel. Die vertelde gewoon even dat hij graag met gehandicapten zou werken. Dat is ook echt vreemd voor een voetballer hoor.
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste zijn nou niet echt van de diepgang in het levenquote:
Theogodquote:Op zaterdag 1 september 2018 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je beter Theo Lucius-stylo vuurwekhandel doen toch.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |