altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Pff pff. Schijt NS met hun vertragingen
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
LekkerDenk dat ik zo nog even een portie klaar maak
Kan wel eens ook mijn nieuwe favoriet worden
Nee, zoek het uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?
Erg waardeloos. Ze lijken elke dag wel een andere reden te verzinnenquote:
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoeldequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat je zonet bedoelde?
oke, wat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoelde
wat doe jij hier trouwens?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 seconden en zelfs ik weet wat hij bedoelde
Uh?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
LekkerDenk dat ik zo nog even een portie klaar maak
Kan wel eens ook mijn nieuwe favoriet worden
Ik post hier omdat er, itt jou en nog wat andere users, hier snachts ook een paar users zitten waar je wel een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren.quote:
oke, leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik post hier omdat er, itt jou en nog wat andere users, hier snachts ook een paar users zitten waar je wel een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren.
Ik had liever weinig rust gekregen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan is een goede nachtrust wel gewenst
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,quote:
Ik voel me totaal niet bedreigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,
Mens erger je niet
Misschien kan je nog een keer tot duizend tellen of wat leuke jongensnamen verzinnen ofzo. Heb je nergens last van
Maak je geen zorgen, daar post hij al. Dit topic is nog even nét die honderd posts per dag extra voor hem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je bedreigd voelt door mijn aanwezigheid,
Mens erger je niet
Misschien kan je nog een keer tot duizend tellen of wat leuke jongensnamen verzinnen ofzo. Heb je nergens last van
Kan je echt niet serieus nemen dat soort figuren hoor man manquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, daar post hij al. Dit topic is nog even nét die honderd posts per dag extra voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |