earring vind ik eigenlijk niet meer dan logisch.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
In ieder geval Golden Earring
https://golden-earring.nl/gigs/
Mits ze een niet te hoge plek krijgen is het een redelijke naam. Maar niets bijzonders.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
earring vind ik eigenlijk niet meer dan logisch.
Dit vooral, leuk in het oogpunt van historie (net als Rowwen Hèze), maar beiden natuurlijk bands die je ieder jaar op 10 andere plekken kan zien, dus een hoge spot zou wel een beetje armoe zijn.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mits ze een niet te hoge plek krijgen is het een redelijke naam. Maar niets bijzonders.
Maar wel weer onbegrijpelijk dat ze niet op de Fleetwood Mac dag staan als je het mij vraagt..quote:Op maandag 14 januari 2019 09:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit vooral, leuk in het oogpunt van historie (net als Rowwen Hèze), maar beiden natuurlijk bands die je ieder jaar op 10 andere plekken kan zien, dus een hoge spot zou wel een beetje armoe zijn.
Blijft wel Pinkpop hèquote:Op maandag 14 januari 2019 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wel weer onbegrijpelijk dat ze niet op de Fleetwood Mac dag staan als je het mij vraagt..
in dit geval gaat niet om de naam, maar om de historie.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mits ze een niet te hoge plek krijgen is het een redelijke naam. Maar niets bijzonders.
Opzich een prima naam, maar The Who EN Fleetwood Mac zou een Bospop Editie moeten (zeker als je Golden Earring ook nog meerrekend).quote:Op zondag 13 januari 2019 11:52 schreef Cyanide- het volgende:
The Who;
[..]
https://www.rollingstone.(...)bum-for-2019-777375/
Aangezien Jan zijn Pinkpop classic niet meer mag organiseren dan maar zo.quote:Op maandag 14 januari 2019 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Opzich een prima naam, maar The Who EN Fleetwood Mac zou een Bospop Editie moeten (zeker als je Golden Earring ook nog meerrekend).
Denk dat Jan meer een line-up naar mijn zin maakt dan dat Mojo dat doetquote:Op maandag 14 januari 2019 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aangezien Jan zijn Pinkpop classic niet meer mag organiseren dan maar zo.
FM verkoopt 2x zowat het Wembley-stadion uit deze tournee ... zelfs zonder Lindsey Buckingham ... weet te weinig van het kaliber van Bospop, maar ze lijken me momenteel nog net een maatje te groot daarvoor ...quote:Op maandag 14 januari 2019 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Opzich een prima naam, maar The Who EN Fleetwood Mac zou een Bospop Editie moeten (zeker als je Golden Earring ook nog meerrekend).
Klopt, maar dan nog is het met alle respect een verouderde band. Geeft niet hoor, maar denk dat 2 vak die acts te veel is voor Pinkpop.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:37 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
FM verkoopt 2x zowat het Wembley-stadion uit deze tournee ... zelfs zonder Lindsey Buckingham ... weet te weinig van het kaliber van Bospop, maar ze lijken me momenteel nog net een maatje te groot daarvoor ...
quote:Nog een berichtje wat ik lees op de FB pagina van Pinkpop fans: De vertrouwde circustent gaat verdwijnen. Momenteel wordt in Italië een nieuwe Neptunus "tent" gebouwd. Een groot ding, zonder palen, die het zicht belemmeren binnenin. Uiteraard zal deze tent wel de vertrouwde roze kleur krijgen, weet Jan Smeets te melden.
Lijkt me ook sterk, ook veel te kort na de vorige keer.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ja, Rammstein wil vast, maar niet in 2019...
Daarom joh, die doen nu nul festivals. Ongetwijfeld met deze tour volgend jaar een rondje hoor, maar niet nuquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, ook veel te kort na de vorige keer.
En ik dacht dat ze "af" waren van Live Nation.
Opblaastent.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Een tent zonder palen, ik ben heel benieuwd
En Dan net zoals werchter allen toegang van achter, als de tent bijna vol is hekken ervoor zetten dat er niemand meer bij kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Vast zo'n barn/marquee constructie
Zie geen probleem, Pinkpop blijft toch bij uitstek een festival dat niet perse hip en relevant hoeft te boeken. Zoals je al zegt, prima namen en dat is meest belangrijk voor ze.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is het met alle respect een verouderde band. Geeft niet hoor, maar denk dat 2 vak die acts te veel is voor Pinkpop.
Kwalitatief 2 prima namen in ieder geval. Maar of het veel volk trekt naar Pinkpop...
https://www.1limburg.nl/bierprijs-pinkpop-omhoog-naar-280-euroquote:Vanavond gaf Jan Smeets een lezing in Bernardinuscollege in Heerlen over 50 jaar Pinkpop.
Hier wist o.a. te melden:
-De bierprijs wordt ¤2,80
-Fleetwood mac neemt een andere oude band mee die op de zelfde dag staan.
-Pinkpop probeert Helene Fischer te strikken, tot op heden wil dit echter niet lukken.
-Rammstein wil terug komen naar Pinkpop
-Bruce springsteen staat binnen nu en twee jaar weer op Pinkpop als het even kan.
-Naast de gitarist wilde ook de drummer van The Police dit jaar op Pinkpop langs komen.
niets nieuws onder de zon...quote:
The Pretenders staan in het voorprogramma van Fleetwood Mac deze tour dus dat zal de andere oude band zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:53 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/bierprijs-pinkpop-omhoog-naar-280-euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |