quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan ga je toch nog gewoon rechtuit
De rembalans is dan compleet verstoord lijkt mij. Relatief meer remkracht voor door het gebrek aan downforce achter.quote:
Nee, dan heb je ook geen balans of downforce in je achterkant...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je remt 70% voor en 30% achterquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook geen balans of downforce in je achterkant...
Ja. Dankzij de halo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 17:44 schreef Gezicht het volgende:
Tering zie nu de Ericsson-crash pas, is 'ie ok?
Minder downforce aan de achterkant (Door de open DRS), maar wel dezelfde remdruk, dan blokkeren de achterwielen als eerste en ga je links- of rechtsaf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vond het nog meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:02 schreef Montelly het volgende:
Tering, hele seconde achter Ferrari en party modus is nog niet eens aan
Boordradio van Ericsson: "I think Grosjean hit me!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:57 schreef Mano_ het volgende:
Boordradio van de vangrail: "I think Ericsson hit me!"
Wat een goed team is McLaren ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef DKUp het volgende:
VanDoorne weer onderaan (buiten Ericsson).
Ik hoop zo dat hij volgend jaar bij een Toro Rosso terecht kan om te laten zien wat voor coureur hij is. Zo zonde dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef DKUp het volgende:
VanDoorne weer onderaan (buiten Ericsson).
Dat, en vanDoorne valt gewoon bitter tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat een goed team is McLaren ook
Ik zet mijn geld op Kvyat en Hartley voor volgend jaar. Ik denk dat het heel lastig gaat worden voor Vandoorne.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij volgend jaar bij een Toro Rosso terecht kan om te laten zien wat voor coureur hij is. Zo zonde dit.
Oh ja, Kvyat terug, Dat heb ik de afgelopen week ook vaker gehoord. Dat zou nog wel eens waarschijnlijker kunnen zijn dan Vandoorne inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Kvyat en Hartley voor volgend jaar. Ik denk dat het heel lastig gaat worden voor Vandoorne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |